اخبار لوازم خانگی

پارس به جمع صادرکنندگان لوازم خانگی خواهد پیوست

می توان گفت که اگر خواهان یک بازار پر رونق در صنعت لوازم خانگی هستیم، صادرات در این حوزه موضوعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،می توان گفت که اگر خواهان یک بازار پر رونق در صنعت لوازم خانگی هستیم، صادرات در این حوزه موضوعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

مدیرعامل شرکت پارس در این خصوص به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : متاسفانه سال قبل در حوزه صادرات فعالیتی نداشته ایم اما به رقم تلاش همکارنمان، امسال با توجه به تحقیقات صورت گرفته از بازار منطقه، برنامه های صادرات را در دستور کار خود قرار داده ایم.

علیپور در ادامه افزود : به دنبال تولید محصول با کیفیت و با توجه به اینکه هر کشور محصولات خاص خودرا می طلبد، بازارهای هدف را شناسایی کرده ایم و قصد داریم در این زمینه فعالیت های گسترده تری را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه پارس جزو محدود شرکت های تولیدکننده ی واقعیست که در زمینه مونتاژ فعالیتی نداشته، عنوان کرد : محصولات شرکت پارس به واسطه کیفیت در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته است چنانکه در زمینه تولید محصول، کیفیت محور اصلی شرکت می باشد.بر همین اساس تمامی مراحل تولید رصد شده و پس از کنترل کیفیت، وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل پارس خاطرنشان کرد : بیش از 40 سال از عمر شرکت پارس می گذرد و در طی این سالها کیفیت محصولات تولیدی پارس حفظ شده است اما می بایست در زمینه به روز رسانی محصولات و تنوع در آن تمرکز بیشتری داشته باشیم که البته در این زمینه نیز فعالیت های خوبی صورت گرفته که به زودی نتیجه ی آن راهی بازار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به نواسانات بازار لوازم خانگی، بیان داشت : با توجه به اینکه محصولات پارس مشتریان خاص خودرا دارد، اگر به دنبال بازار پویا می باشیم وقت آن رسیده که در حوزه صادرات، وزارت صنعت و به دنبال آن دولت چتر حمایتی خودرا بگشاید و تولیدکنندگان نیز فعالیت های خودرا در راستای تولیدات صادرات محور انجام دهند.

نظر شما چیست؟