اخبار لوازم خانگی

تلویزیونهای کوانتوم دات جایگاه اول را در کشور آلمان بدست آورد

سامسونگ دست کم از دو سال پیش سخت مشغول توسعه خط تولید تلویزیون های مجهز به فناوری کوانتوم دات است. ابتدای امسال این شرکت از قصد خود برای عرضه 14 مدل جدید از تلویزیون های کوانتوم دات به بازار داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبریلوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلاش های بی وقفه غول فناوری کره ای به ثمر رسیده و در یک نظر سنجی که از مصرف کنندگان آلمانی به عمل آمده تلویزیون اس یو اچ دی مجهز به فناوری کوانتوم دات سامسونگ در بین 935 تلویزیون برتر دنیا مقام اول را کسب کرده است.

تلویزیون های مجهز به فناوری کوانتوم دات درعین تطبیق روشنایی تلویزیون های OLED با قیمتی ارزان تر از حد معمول وارد بازار شد.

تلویزیون های OLED رنگ های فوق العاده ای را ارائه داده اما از آنجایی که تولید آن ها هزینه بالایی را در بردارد؛ تولید کنندگان ترجیح می دهند تا به توسعه محصولاتی روی آورند که در بازار مصرفی لوازم الکترونیکی سود بیشتری دارد.

همچنین ارائه ده سال گارانتی حوادث ناشی از آتش سوزی برای تلویزیون های کوانتوم دات موجب موفقیت چشم گیر فروش این تلویزیون شده است.

گویا تلویزیون های جدید غول کره جنوبی دنیا سرو صدای زیادی به پا کرده چرا که ماه گذشته نیز تلویزیون های SUHD مجهز به فناوری کوانتوم دات سامسونگ عنوان بهترین تلویزیون سال در بریتانیا را از آن خود کرد.

سامسونگ درست یکسال پس از سرمایه گذاری در شرکت تولید کننده نمایشگرهای کوانتوم دات Nanosys، هفته پیش شرکت آمریکایی تبار QD Vision که آن هم نیز در زمینه تولید این فناوری جدید فعالیت می کند را به تملک خود درآورد.

سرمایه گذاری سامسونگ در بخش فناوری کوانتوم دات به نفع گیمرها نیز خواهد بود چرا که حدود چند هفته پیش سامسونگ خبر عرضه جهانی مانیتورهای گیمینگ خود را اعلام کرده بود.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد…

نظر شما چیست؟