اخبار لوازم خانگی

۶۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در یزد کشف شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد با اشاره به اینکه عزم جدی برای مقابله با قاچاق در یزد وجود دارد، گفت: در طول سال جاری ۶۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در یزد کشف شده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، احمد ترحمی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: عزم همه دستگاه‌های استان یزد برای مقابله با قاچاق کالا عزم است و در سطح کشور نیز عزم ملی وجود دارد زیرا مبارزه با قاچاق کالا از ضرورت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ترحمی بیان کرد: در طول سال جاری در استان یزد شش باند قاچاق کالا شناسایی و از آنها بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان کالا کشف شد.

وی عنوان کرد: در دستگاه قضایی نیز ۸۲۶ پرونده برای این میزان کشفیات تشکیل شده و به جرائم متخلفان و قاچاقچیان نیز برابر ضوابط قانونی رسیدگی خواهد شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد یادآور شد: ۸۷۵ نفر در جریان انهدام باندهای شناسایی شده و پرونده های تشکیل شده، متخلف شناخته شدند که ۱۵ نفر از آنها زن بوده اند.

وی ادامه داد: لوازم خانگی به میزان ۶۰۰ تن، ظروف آشپزخانه به ارزش ۲۲ میلیارد تومان و کود شیمیایی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان، اهم کشفیات قاچاق استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

ترحمی بیان کرد: علاوه بر این مقادیر قابل توجهی نیز گوشی موبایل، فلش مموری، سیگار خارجی و … نیز در گلوگاه شهید مدنی در شهرستان مهریز از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ادامه داد: همچنین توسط سربازان گمنام امام زمان باند و شبکه تهیه و توزیع مشروبات الکلی در استان شناسایی و قاچاقچیان دستگیر شدند و یک خودروی شاسی بلند در این مورد توقیف شد.

وی، ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شش نفر در این زمینه به مراچع قضایی معرفی شدند

منبع: مهر

نظر شما چیست؟