اخبار لوازم خانگی

گزارش تصویری بازدید اختصاصی «ال کا ایران» از کارخانه مهرجام سدید

شرکت مهرجام سدید به عنوان یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدکننده ظروف نسوز در ایران شناخته می شود. کارخانه تولیدی این شرکت واقع در شهرک صنعتی عباس آباد بوده و هم اکنون بالغ بر 185 نیروی جوان در این کارخانه مشغول به کار هستند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مهرجام سدید به عنوان یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدکننده ظروف نسوز در ایران شناخته می شود. کارخانه تولیدی این شرکت واقع در شهرک صنعتی عباس آباد بوده و هم اکنون بالغ بر 185 نیروی جوان در این کارخانه مشغول به کار هستند.

بنا بر گفته محمد شعبانی، مدیرعامل این شرکت، مهرجام سدید که در حال تولید محصولات با برند تجاری MGS است یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین کارخانه های تولیدی خاورمیانه بوده که با ظرفیت تولید روزانه 7000 قطعه در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار اعظامی «ال کا ایران»، برند MGS در حال تولید با کیفیت محصولات و ظروف نسوز بوده که از پتانسیل بسیار مناسبی جهت صادرات محصولات با کیفیت به کشورهای همسایه و حتی اروپا  بهره می برد. بر همین اساس مدیران ارشد صنعتی کشور می توانند در راستای حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی به صادرات این محصول کمک کرده و موانع تولید را از سر راه تولید کنندگان داخلی کنار بزنند.

 

عکس : حمیدرضا عرب

نظر شما چیست؟