اخبار لوازم خانگی

نیاز به ثبات در قوانین صادراتی/ راه اندازی خط تولید ناسا در در منطقه اقتصادی سلفچگان

متاسفانه قوانین صادرات و واردات در کشور ما بسیار متغییر بوده و واردات بی رویه کالای بدون گارانتی و بی کیفیت و همچنین ورود کالاهای قاچاق ضرر زیادی به تولیدکنندگان و واردکنندگان رسمی وارد کرده است. خوشبختانه طی سال های اخیر با افزایش مبارزه با قاچاق کالا توانسته ایم به حیاط خود ادامه دهیم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر فروش لوازم خانگی ناسا الکتریک در ششمین نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی با اشاره به کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی ناسا بیان داشت: از لحاظ فناوری این شرکت جزء 10 شرکت برتر تولید جارو شارژی محسوب می شود.

پویا ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت ناسا الکتریک تصمیم به راه اندازی خط تولید محصولات خود در ایران و در منطقه اقتصادی سلفچگان را دارد. اما این اتفاق منوط به آینده روابط سیاسی ایران و حمایت نهادهای دولتی خواهد بود.

مدیر فروش نمایندگی ناسا الکتریک از تولید چرخ خیاطی در ایران و با همکاری کاچیران خبر داد و بیان داشت : تجهیزات این چرخ خیاطی ها از کشور آلمان وارد و توسط کاچیران در ایران مونتاژ و به بازار عرضه خواهد شد.

ترکاشوند علت موفقیت کشورهایی مانند مالزی و ترکیه در حوزه صنعت لوازم خانگی را قوانین ثابت و مدون در کشورشان دانست و گفت: متاسفانه قوانین صادرات و واردات در کشور ما بسیار متغییر بوده و واردات بی رویه کالای بدون گارانتی و بی کیفیت و همچنین ورود کالاهای قاچاق ضرر زیادی به  تولیدکنندگان و واردکنندگان رسمی وارد کرده است. خوشبختانه طی سال های اخیر با افزایش مبارزه با قاچاق کالا توانسته ایم به حیاط خود ادامه دهیم.

مدیر فروش نمایندگی ناسا الکتریک در ادامه بیان داشت:  اگر قوانین در کشور ما نیز ثابت باشد سرمایه گذاران خارجی میل بیشتری برای فعالیت و تولید در ایران را خواهند داشت.

ترکاشوند در پایان و در پاسخ به پرسش خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص تاثیر کالای قاچاق بر میزان فروش تولیدکنندگان و نمایندگی های رسمی خاطرنشان کرد: واردات کالاهای قاچاق تاثیر 60 درصدی بر فروش محصولات دارد. تولیدکنندگان و واردکنندگان توانایی فروش محصولات خود در استان های مرزی نداشته و خریداران ترجیح می دهند کالاهایی با قیمت کمتر خریداری کنند چرا که آن محصولات بدون تعرفه گمرکی وارد کشور می گردد. در این شرایط خریداران به دلیل نبود گارانتی معتبر متضرر شده و در نهایت اقتصاد ایران نیز دچار صدمه جدی می شود.

شرکت آلمانی ناسا الکتریک تولیدکننده محصولات متنوع لوازم خانگی و آشپزخانه از قبیل مایکروویو،میوه خشک کن،هواپز، سرخ کن رژیمی و جارو شارژی بوده و جزء اولین تولیدکنندگان جاروشارژی در دنیا محسوب می گردد. نمایندگی رسمی این شرکت در ایران از 8 سال پیش شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر دارای بیش از 100 قلم کالا است.

لوازم خانگی ناسا الکتریک

جدیدترین محصول این شرکت در ایران دستگاه میوه خشک کن است و با قیمتی مناسب در ششمین نمایشگاه عرضه مصحولات لوازم خانگی به فروش می رسد. با توجه به رو آوردن کودکان به تنقلات، با استفاده از این محصول می توان انواع میوه های موجود را خشک و استفاده نمود که جایگزین مناسبی برای تنقلات مضر مانند چیبس، پفک و .. خواهد بود.

همچنین جاروبرقی های این برند با یک سال گارانتی تعویض بی قید و شرط به فروش می رسد.

لوازم خانگی ناسا الکتریک

خدمات پس از فروش این برند توسط مرکز خدمات ایرانیان سرویس ارائه می گردد و این خدمات در تهران و شهرستان های بزرگ به صورت خدمت در محل کالا صورت می پذیرد.

لوازم خانگی ناسا الکتریک

نظر شما چیست؟