اخبار لوازم خانگی

تلویزیون غول پیکر هایسنس با قیمت خیره کننده! (نمایشگر لیزری)

بر خلاف تصور بسیار از ایرانیان عزیز، هایسنس تنها یک تولید کننده ساده لوازم خانگی نیست؛ این شرکت در تولید تلویزیون های مدرن و پیشرفته نیز یک متخصص کامل است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، Hisense به تازگی یک تلویزیون 100 اینچی از نوع لیزری را رونمایی کرده است. این محصول که با قیمت سرسام آور 10 هزار دلار راهی بازار می گردد، از دقت 4K برخوردار بوده و به تکنولوژی Smart Motion Plus مجهز شده است تا بدین ترتیب تصاویر را با سرعتی بیش از تلویزیون های LED به نمایش بگذارد.

این محصول یک تلویزیون نیست! بله نمایشگری 100 اینچی هایسنس به واقع یک ویدئو پروژکتور لیزری از نوع  پرتاب کوتاه است که در زیر دیوار و یا پرده نمایش قرار گرفته و تصاویر را با دقت و خلوص رنگ بسیار بالا به نمایش در می آورد. همانطور که می دانید ویدئو پروژکتورهای پرتاب کوتاه نیازی به محیط های تاریک نداشته و در هر شرایطی قادر به نمایش تصاویر هستند. در قلب این محصول تراشه DLP 4K UHD DMD نصب شده و لامپ داخلی آن با شدت نور 3000 لومن، دارای طول عمر 20 هزار ساعت است. یک تیونر داخلی برای دریافت سیگنال های تلویزیونی و یک پلتفرم تلویزیونی کامل به همراه سیستم عامل نیز این محصول را همراهی می کنند.

در بخش صوتی، یک آمپلی فایر با توان 110 وات و اسپیکرهای 2.1 تولید کمپانی Harman خود نمایی می کنند. سیستم صوتی دارای 5 اسپیکر متفاوت است که در دو کانال چپ و راست مستقر شده و در نهایت یک ساب ووفر 6.5 اینچی این بخش را تکمیل می کند. Hisense 100-inch 4K Ultra HD Smart Laser TV با قیمت 10 هزار دلار عرضه می گردد که به طور حتم بسیاری از خرید آن باز خواهند ماند.

منبع:شهر سخت افزار

نظر شما چیست؟