اخبار لوازم خانگی

بخش اول/ لوازم خانگی هوشمند، هوشمند تر می شوند!

نمایشگاه CES 2018 یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین رویدادهای تکنولوژی در جهان به شمار می رود که اوایل ژانویه سال 2018 در لس آنجلس برگزار می شود.لس آنجلس بار دیگر میزبان برترین شرکت های فناوری است و هرساله بازدیدکنندگان در این فستیوال شاهد جدیدترین اختراعات صنعت الکترونیک هستند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2018 یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین رویدادهای تکنولوژی در جهان به شمار می رود که اوایل ژانویه سال 2018 در لس آنجلس برگزار می شود.
لس آنجلس بار دیگر میزبان برترین شرکت های فناوری است و هرساله بازدیدکنندگان در این فستیوال   شاهد جدیدترین اختراعات صنعت الکترونیک هستند.
سایت خبری ال کا ایران به جهت حضور پررنگ بخش لوازم خانگی هوشمند درCES 2018 ، در این بخش به معرفی محصولاتی پرداخته که انتظار می رود از آن ها رونمایی شود.

برای اطلاع از صفر تا صد اخبار نمایشگاه CES 2018 (نمایشگاه وسایل الکترونیکی مصرف کنندگان) با ال کا ایران همراه شوید.

دستیار های صوتی

به نظر می رسد، تمامی شرکت های تولید کننده ی دستیار صوتی از جمله گوگل و هوم کیت برای رقابت و پیشی گرفتن از الکسا، امکانات جدیدی را به محصولات خود اضافه کنند.
بازدیدکنندگان در سال گذشته شاهد حضور پرقدرت الکسا و نمایش فوق العاده دستیار صوتی این هیولای صنعت فناوری بودند. تکنولوژی مربوط به دستیار صوتی هوشمند الکسا از نوامبر سال ۲۰۱۴ به همراه دستیار صوتی هوشمند الکسا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این دستیار صوتی هوشمند قادر است علاوه بر دریافت اطلاعات از اینترنت، وظایف دیگری از جمله پخش موسیقی، تنظیم زنگ هشدار و موارد مشابه را به‌خوبی انجام دهد.
 

نظر شما چیست؟