اخبار لوازم خانگی

نیاز بازار ایجاد انگیزه در مردم برای خرید کالای ایرانی است

نیاز امروز بازار کشور ایجاد انگیزه در مردم برای خرید کالای ایرانی است البته منوط بر اینکه به تولیدکننده داخلی نیز کمک شود تا محصولی با کیفیت را تولید و عرضه کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دکتر صادق نجفی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به موضوع تولید بی کیفیت برخی از بخش های صنعتی کشور با عنوان صنایع کوچک بیان داشت : متاسفانه تعداد بخش هایی که محصولات بی کیفیت را تولید می کنند کم نیست و می بایست نظارت بیشتری به این بنگاه های کوچک شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : تا امروز در صنایع کوچک به این موضوعات توجه ویژه ای نشده است اما از این پس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران قصد دارد این بخش ها را شناسایی کرده و در صورت امکان این بنگاه های اقتصادی را در مسیر درست قرار دهد.

وی در ادامه افزود : در کشورهایی نظیر کره جنوبی و ژاپن که در صنعت لوازم خانگی دارای برندهای معتبری هستند، مسیر پیشرفت آنها از همان مسیر صنایع کوچک و متوسط بوده است.

دکتر نجفی بیان داشت : این کشورها با رسیدگی به صنایع کوچک و متوسط خود و کمک به این بخش صنعتی کشور توانستند برندهای معتبری را به بازار جهان معرفی کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود : در حال برنامه ریزی برای این بخش ها هستیم تا با کمک و به روز رسانی تکنولوژی های آنان، به تولید با کیفیت و در نتیجه توسعه این صنایع کمک کنیم.

معاون وزیر صنعت در پاسخ به پرسش خبرنگار ال کا ایران مبنی بر برخورد با اینگونه واحدها که سهم بازار برندهای با کیفیت داخلی را نیز از بین می برند، بیان داشت : البته که برخورد در حیطه وظایف ما نیست اما بنده معتقدم که باید شرایطی فراهم شود که برخورد کردن با این واحد ها راه حل نهایی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : باید با شناسایی این بخش ها و کمک به به روزرسانی تکنولوژی آنها، مسیر توسعه را پیش راه آنان قرار دهیم و به عبارت بهتر از تولید محصولات بی کیفیت پیشگیری کنیم. نیاز امروز بازار کشور ایجاد انگیزه در مردم برای خرید کالای ایرانی است البته منوط بر اینکه به تولیدکننده داخلی نیز کمک شود تا محصولی با کیفیت را تولید و عرضه کند.

نظر شما چیست؟