اخبار لوازم خانگی

افتتاح خط توليد پیشرفته انواع يخچال فريزر ال‌جی در سیرجان

صنایع گلدیران در حالی خبر از افتتاح کارخانجات تولید انواع یخچال فریزر ال‌جی در منطقه ویژه سیرجان می دهد که ال کا ایران فروردین ماه سال جاری خبر این افتتاحیه را منتشر کرده بود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ‎ صنایع گلدیران در حالی خبر از افتتاح کارخانجات تولید انواع یخچال فریزر ال‌جی در منطقه ویژه سیرجان می دهد که «ال کا ایران» فروردین ماه سال جاری خبر این افتتاحیه را منتشر کرده بود.

بر اساس اطلاع رسانی شرکت گلدیران، خط توليد پیشرفته انواع يخچال فريزر، ساید بای ساید و دور این دور ال‌جی در سالن‌هایی به مساحت 60هزار متر مربع با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور و همچنین محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش افتتاحیه خط تولید ال جی در منطقه ویژه سیرجان که در آستانه دهه فجر و همزمان با سفر رياست محترم جمهور جناب آقای دكتر روحانی به استان كرمان صورت خواهد پذیرفت،  با سرمایه‌ای به میزان 30میلیون دلار ارزی و 700 میلیارد ريال راه‌اندازی می شود تا علاوه بر اجرای منویات مقام معظم رهبری، سهمی نیز در پیشبرد برنامه‌های اشتغال‌زایی، انتقال تکنولوژی و دانش فنی و تامین نیازهای داخلی در برنامه‌های صادراتی کشور داشته باشد.

نظر شما چیست؟