اخبار لوازم خانگی

سامسونگ، پیام آور تحول صنعت لوازم خانگی

غول تکنولوژی کره جنوبی، سامسونگ الکترونیک با رونمایی از جدیدترین محصولات خود در کنفرانس PCB در سانفرانسیسکو برای دومین بار قدرت خود را به رخ رقبا کشید.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  غول تکنولوژی کره جنوبی، سامسونگ الکترونیک با رونمایی از جدیدترین محصولات خود در کنفرانس PCB در سانفرانسیسکو برای دومین بار قدرت خود را به رخ رقبا کشید.

سامسونگ یکی از پیشگامان خانه هوشمند محسوب می شود که با عرضه سری محصولات شف کالکشن و Family Hub در سال 2018 پیام آور تحولات اساسی در بازار لوازم خانگی است.

جان هرینگتون، مدیر نمایندگی سامسونگ در امریکا طی مصاحبه خود عنوان کرد: « لوازم خانگی با سرعت قابل توجهی بیش از هر دوران در حال تغییر است و علت اصلی آن تمایل مشتریان به استفاده تکنولوژی های روز دنیا در خانه به منظور راحت تر کردن زندگی است. »

 سامسونگ نیز همانند سایر همتایان خود از این قافله عقب نمانده و با عرضه سری محصولاتی مانند شف کالکشن لذت آشپزی را دوچندان کرده است.

طراحی زیبا و ساده محصولات شف کالکشن در کنار تکنولوژی های پیشرفته و قابلیت اتصال آن ها منجر شده تا به لوازمی برجسته و بی و عیب و نقص تبدیل شوند.

محصولات خانگی شف کالکشن از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره برده اند که به لطف آن ها امکان کنترل لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی از راه دور فراهم شده و یا حتی می توان به کمک دوربین تعبیه شده در یخچال فریزر آن به محتویات داخل یخچال در هنگام خرید پی برد.

یخچال فریزر family hub سامسونگ با هدفی بیش از نگهداری از مواد غذایی طراحی شده است و در واقع هدف اصلی از طراحی این محصول، این است که زندگی خانواده ها  را ساده تر کند.

صفحه نمایش بزرگ و مجموعه اپلیکیشن هایی که در family hub به کاربرده شده اند نه تنها نگهداری از غذاها را ساده تر کرده اند بلکه گزینه هایی را برای سرگرمی خانواده ها نیز فراهم کرده اند.

سامسونگ با عرضه این محصول و البته با نمایش گذاشتن آن ها در کنفرانس PCB عصر جدید صنعت لوازم خانگی را معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟