اخبار لوازم خانگی

هایسنس در یک قدمی تسخیر بازار لوازم خانگی

هایسنس با معرفی یخچال فریزر 453 لیتری و دو ماشین لباسشویی 10 و 8 کیلوگرمی به دنبال حضور گسترده تر در بازار لوازم خانگی است.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس با معرفی یخچال فریزر 453 لیتری و دو ماشین لباسشویی 10 و 8 کیلوگرمی به دنبال حضور گسترده تر در بازار لوازم خانگی است.

یخچال فریزر درب بالا و پایین سیلور هایسنس با ظرفیت 453 لیتر و نیز 4.5 ستاره انرژی مجهز به فناوری اینورتر بوده و در نتیجه از کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

این یخچال فریزر با قیمت  1,399 دلار و با قابلیت های دیگری نظیر فناوری هالیدی پاور سیو، کنترل الکترونیکی دما، پنل لمسی و فضای بزرگ و جاداردر اختیار مشتریان قرار می گیرد.

هایسنس یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی محسوب می شود که با معرفی این سه محصول به دنبال کسب سهم بیش تری در این بازار است.

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی این غول چینی با قیمت749 دلار به بازار عرضه می شود و مجهز به 14 برنامه شستشو، قفل کودک، پایان تاخیری و صفحه نمایشگر ال ای دی است.

به لطف فناوری Snowflake Drum، لباس های بدون این که هیچ آسیبی ببینند، کاملا تمیز می شود.

نسخه بزرگتر ماشین لباسشویی هایسنس با امکانات پیشرفته تر مانند طراحی ارگونومیک و فناوری Snowflake Drum به بازار عرضه می شود.

حالت مورد علاقه ” Favourite Mode” امکان فعال کردن تنظیمات شخصی را برای کاربران فراهم کرده است.

علاوه براین، این ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی مجهز به موتور اینورتر بوده ودر نتیجه صدا و لرزش کمتری تولید کرده و مصرف برق را به حداقل می رساند.

لازم به ذکر است که قیمت ماشین لباسشویی نام برده 1,099 دلار بوده و از گارانتی 11 ساله برخوردار است.

مدیر بازاریابی هایسنس در این خصوص عنوان کرد:«معرفی این سه محصول در پاسخ به نیاز مشتریان برای کالای با کیفیت است و در واقع عرضه این محصولات می تواند به گسترش خط تولید هایسنس کمک کند.»

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟