اخبار لوازم خانگی

تمرکز ال جی بر بازار فروش آنلاین در سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی الکترونیک به دنبال حضور گسترده تر در بازار فروش آنلاین بوده و به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی الکترونیک به دنبال حضور گسترده تر در بازار فروش آنلاین بوده و به علاوه برنامه هایی برای افزایش فعالیت های تجارت الکترونیک خود در هند تدارک دیده است. فروش آنلاین محصولات در مقایسه با تهیه محصولات از فروشگاه ها و یا به صورت حضوری بسیار کمتر است اما ال جی قصد دارد با یک استراتژی متفاوت در سال جاری تمرکزویژه ای در این حوزه داشته باشد.

رشد فروش آنلاین منجر به افزایش 3 الی 4 درصدی فروش کل محصولات ال جی خواهد شد. این غول تکنولوژی کره جنوبی قصد دارد تا با ارائه تخفیف های آنلاین برای تلفن های همراه و لپ تاپ، مشتریان جدیدی جذب کند واما بازار فروش آنلاین در بخش لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون ویا یخچال و فریزر پیشرفت قابل توجهی نداشته و میزان ناچیزی از بازار را به خود اختصاص داده است.

نمایندگی شرکت ال جی درهند از فروش آنلاین 54 مدل از کولرهای گازی جدید خود به بازاراین کشور خبر داد.

کولر های گازی جدید ال جی مجهز به فناوری Smart ThinQ است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از یک برنامه در تلفن همراه، کولرگازی خود را کنترل کرده و تنظیمات آن را از را دور انجام دهند.

علاوه براین،  کولرهای گازی ال جی مجهز به اوشن بلک پروتکشن بوده و در نتیجه از مقاومت طولانی مدت در برابر زنگ خوردگی برخوردار هستند.

شرکت ال جی به منظور فروش کولرهای گازی تبلیغات زیادی انجام داده که حدود 30 درصد آن مربوط به بخش فروش آنلاین است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟