اخبار لوازم خانگی

عرضه لوازم آشپزخانه لوکس ولف و ساب زیرو در سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برندهای ساب زیرو و ولف طیف وسیعی از لوازم خانگی های جدید و مدرن را معرفی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برندهای ساب زیرو و ولف طیف وسیعی از لوازم خانگی های جدید و مدرن را معرفی کردند و برای افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون آشپزخانه و ایجاد فضایی مدرن هستند، ایده آل است.

برندهای مذکور یک نام تجاری جدید به نام Coveرا معرفی کرده اند که خط تولید آن از سال جاری راه اندازی می شود. طیف گسترده ای ازمحصولات آشپزخانه نظیر لوازم پخت و پز تحت عنوان این برند جدید به بازار عرضه خواهند شد.

سری محصولات پخت و پز برند ولف لذت خوردن تمام وعده های غذایی را در منزل فراهم کرده و با معرفی گازهای رومیزی 4 شعله در اندازه های 48 اینچی مشکل فضاهای کوچک را برطرف کرده است.

برند ولف برای افرادی که به دنبال نسخه های کوچکتری هستند، گزینه دیگری در نظر گرفته که در سایز 30 اینچ و با جدیدترین فناوری ها در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

یخچال های ساب زیرو پرو جدید در اندازه ی 36 اینچ موجود بوده و از طراحی کلاسیک ساب زیرو بهره برده است. استفاده از دو سیستم خنک کننده جداگانه منجر شده تا مواد غذایی تازه بماند.

نسل جدید ماشین ظرفشویی های شرکت های مذکور تحت عنوان Cove عرضه می شود. این ماشین ظرفشویی در دو مدل مختلف و با ابعاد 24 اینچ موجود است.

لازم به ذکر است که شرکت ساب زیرو یک تولید کننده لوازم خانگی است که در سال 2000 میلادی سهام خط تولید محصولات خانگی گروه ولف را خریداری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟