اخبار لوازم خانگی

حضور پررنگ شرکت های لوازم خانگی در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان+تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بعد از ظهر امروز در حالی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بعد از ظهر امروز در حالی به کار خود پایان داد که تقریبا شلوغ ترین روز نمایشگاه هی خودرا تجربه می کرد.

مارتن ساختمانی ها بعد از ظهر امروز و پس از گذشت 4 روز به کار  خود پایان داد اما نکته قابل توجه در این نمایشگاه حضور پر رنگ شرکت های تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی در این نمایشگاه بود.

البته صنعت لوازم خانگی و شرکت های تولیدکننده در ایران بر اساس یک قانون نانوشته به دو دسته تقسیم می شوند. شرکت هایی که در حوزه تولید کالاهایی مانند تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و … فعال هستند، زیر نظر اتحادیه لوازم خانگی فعالیت می کنند و دسته دوم شرکت هایی هستند که با تولید کالاهایی مانند سینک، گاز و هود و … جزو زیر مجموعه های اتحادیه لوازم آشپزخانه محسوب می شوند.

به دلیل ارتباط مستقیم صنعت ساختمان و لوازم خانه و آشپزخانه، همواره نمایشگاه بین المللی ساختمان برای شرکت های تولیدکننده بزرگ و معتبر ایران بسیار جذاب است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟