اخبار لوازم خانگی

حذف نرم افزاریوتیوب از تلویزیون های سونی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آمازون از حذف نرم افزارهای پخش فیلم در تلویزیون های غیر اندرویدی 2010-2013سونی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آمازون از حذف نرم افزارهای پخش فیلم در تلویزیون های غیر اندرویدی 2010-2013سونی خبر داد.

تلویزیون های سونی پیش از گوگل اندروید به پلتفرمی مبتنی بر لینوکس مجهز بودند که دسترسی به تعدادی از اپلیکیشن ها را امکان پذیر کرده بود و با استفاده از اندروید به تدریج کاربرد این پلتفرم کمتر شد.

اپلیکیشن یوتیوب و آمازون پرایم ویدیو از 26 سپتامبر سال جاری از تلویزیون های ذکر شده حذف خواهند شد. آمازون در خصوص این خبر عنوان کرد: در حال به روز رسانی خدمات خود است و جزییاتی از آن در دسترس نیست.

تلویزیون های غیر اندرویدی 2010، 2011، 2012  و 2013 شامل این به روزرسانی خواهند شد و تلویزیون های اندرویدی سونی همچنان به این سرویس ها دسترسی دارند.

این محدودیت تنها شامل تلویزیون های سونی نمی شود زیرا تلویزیون های هوشمند اغلب براساس پلتفرم سخت افزاری انعطاف ناپذیر طراحی می شوند و سیستم عامل آن ها به روزرسانی نمی شود و آمازون به منظور حل این مشکل از تخفیف 25 دلاری برای ابزارهای فایر تی وی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟