اخبار لوازم خانگی

آباژور یا دوربین امنیتی؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاناسونیک از عرضه یک دوربین امنیتی خانگی به شکل آباژور با عنوان HomeHawk ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاناسونیک از عرضه یک دوربین امنیتی خانگی به شکل آباژور با عنوان HomeHawk خبر داد که با دکوراسیون هر خانه‌ای متناسب است.

ارتفاع HomeHawk در سه سایز قابل تنظیم است. کیفیت تصویر دوربین امنیتی 1080p بوده و هر یک از لنزهای دوربین دارای زاویه دید 140 درجه و سنسور حرکت است.

دوربین امنیتی مذکور با استفاده از یک برنامه به شبکه Wi-Fi خانگی متصل می شود. همچنین می توان از طریق برنامه بر روی گوشی هوشمند رفت و آمدها را مشاهده کرد.

میکروفن داخلی و اسپیکر تعبیه شده در HomeHawk برای برقراری ارتباطات دو طرفه استفاده می شود و با آمازون الکسا و گوگل اسیستنت سازگار است.

برای فعال کردن این دوربین امنیتی یا آباژور فقط کافی است دوشاخه آن را به پریز برق متصل کنید. همچنین در صورت قطع برق، کاربران با استفاده از 8 باطری با اندازه AA می توانند HomeHawk روشن نگه دارند.

گفتنی است، در صورت خالی بودن منزل دوربین امنیتی فیلم را در کارت حافظه microSD برای کاربران ضبط و ذخیره می کند.

دوربین امنیتی خانگی یا آباژور HomeHawk در رنگ مشکی با قیمت 249.95 دلار و مدل خاکستری آن با قیمت 279.95 دلار در دسترس کاربران است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟