اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون‌های UM7 ال جی با سیستم‌عامل ایرپلی 2

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی مانند سامسونگ، سونی و ویزیو با شرکت اپل همکاری کرده است تا از ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی مانند سامسونگ، سونی و ویزیو با شرکت اپل همکاری کرده است تا از سیستم عامل ایرپلی 2 و هوم کیت در تلویزیون های سری UM7 خود استفاده کند.

ال جی در اواخر ماه ژوئیه سال 2019 تصمیم به تعویض سیستم عامل تلویزیون های اولد 2019 خود گرفت که این سیستم عامل نسخه 04.70.03 در تلویزیون های سری UM7 ال جی که شامل مدل های UM7600، UM7500 و UM7100 می شود، استفاده شده است.

علاوه بر این، اپل و ال جی تایید می کنند که تلویزیون های سری UM6 ال جی نیز اواخر امسال این سیستم عامل را دریافت می کنند. همین مورد در سری SM83 ال جی در مجموعه NanoCell وجود دارد. به نظر می رسد که تلویزیون های 2019 ال جی کم و بیش با اکثر تلویزیون ها سازگار باشند. با این حال این شرکت هنوز هم از سیستم عامل های ایرپلی 2 و هوم کیت برای تلویزیون های 2019 خود اسنفاده می کند.

ایرپلی تقریبا در هر برنامه iOS بطور طبیعی کار می کند مگر اینکه سازنده برنامه مانند Netflix این ویژگی را غیر فعال کرده باشد.

هوم کیت پلتفرم اپل برای خانه متصل است. این امکان را به کاربران می دهد تا از طریق آیفون یا آیپد یا از طریق دستورات صوتی Siri جنبه های خاصی را با توجه به تلویزیون های ال جی خود کنترل کنند.

قابل ذکر است، سامسونگ و ویزیو سیستم عامل یاد شده را منتشر کرده اند در حالی که سونی هنوز نسخه به روزرسانی خود را منتشر نکرده است.

ال جی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟