اخبار لوازم خانگی

افتخاری دیگر برای ماشین ظرفشویی میله

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی های شرکت لوازم خانگی میله به دلیل عملکرد بالای شستشو و مصرف ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی های شرکت لوازم خانگی میله به دلیل عملکرد بالای شستشو و مصرف کم آب و انرژی موفق به دریافت جایزه شدند. این سری از ماشین ظرفشویی های میله درآزمون های StiWa موفق ظاهر شدند و در میان مشتریان آلمانی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

دو مدل G 6770 SCVi و  G 6730 SCi دارای برچسب انرژی A+++  بوده و موفق به دریافت نمره 2.0شدند. علاوه براین، ماشین ظرفشویی های دارای برچسب انرژی A++ مورد بررسی قرار گرفتند که شرکت میله در این بخش هم در صدر قرار گرفت.

20 مدل ماشین ظرفشویی طی این آزمون ها مورد بررسی قرار گرفتند که 12 مدل دارای برچسب انرژی A+++ و 8 مورد دارای برچسب انرژی A++ بودند. میله تنها برندی بود که ماشین ظرفشویی های آن موفق به نمره ی “بسیار خوب” در شستشوی شده و در حالی که آب و انرژی کمتری مصرف می کنند. ماشین ظرفشویی این برند آلمانی در بخش های برنامه خودکار برای مصرف انرژی و آب، ادغام و بررسی به ترتیب نمرات خوب، خیلی خوب و خوب را کسب کرد.

علاوه براین، ماشین ظرفشویی های میله با قابلیت های متعددی روانه بازار می شود که از جمله می توان به سیستم AutoOpen  اشاره کرد که به محض خشک شدن و در پایان دوره شسشتو به منظور ورود هوای تازه، درب به صورت خودکار باز می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟