اخبار لوازم خانگی

توزیع بسته حمایتی لوازم خانگی بین مددجویان سمیرم

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسته حمایتی لوازم خانگی بین مددجویان سمیرمی آسیب دیده سیلاب بهار توزیع شد. رییس ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسته حمایتی لوازم خانگی بین مددجویان سمیرمی آسیب دیده سیلاب بهار توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی سمیرم ، 120 خانوار حمایت شده این نهاد را در سیلاب بهاره امسال دچار آسیب دیدگی اعلام کرد و گفت: براساس اولویت بندی ونیازسنجی 100 سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق‌گاز، فرش و دوتخته پتو به 100 خانوار حمایت شده این نهاد که آسیب بیشتری دیده بودند اهدا شد.

علیقربان افشاری ارزش این بسته های حمایتی را شش میلیارد ریال بیان کرد و افزود: بستههای لوازم خانگی با استفاده از  منابع دولتی و کمک‌های نیکوکاران و خیران  خریداری و در میان مددجویان سمیرمی سیل‌زده توزیع شد.

رئیس کمیته امداد اداره سمیرم با دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان سمیرمی، تأکید کرد: کمک مؤثر به خانوارهای تحت حمایت در این منطقه بدون مشارکت مردم دشوار و کند خواهد بود و همشهریان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و یا شماره‌گیری #031*8877* همراه و همیار کمیته امداد برای کمک به نیازمندان باشند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟