مجموعه همزن گلاتو کیچن اید
اخبار لوازم خانگی

عرضه مجموعه جدید همزن کیچن اید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کیچن اید مجموعه همزن ایستاده گلاتو (Gelato) خود را معرفی کرد که در چهار ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کیچن اید مجموعه همزن ایستاده گلاتو (Gelato) خود را معرفی کرد که در چهار رنگ پاستلی که شامل صورتی، آبی، بنفش و کرمی می شود. مجموعه گلاتو از 11 اکتبر با قیمت 949 دلار در دسترس کاربران خواهد بود.

این مجموعه همزن که شامل یک بستنی ساز می شود که در کمتر از 20 دقیقه یک بستنی خوشمزه برای شما درست می کند. کاربران برای خرید این محصول باید به ارزش 199 دلار هزینه کنند.

شرکت کیچن اید یکی از شرکت های شناخته شده در حوزه تولید لوازم خانگی است که با تولید و عرضه این مجموعه جدید طرفداران و کاربران بسیاری را جذب خواهد کرد و گفتنی است که رنگ بندی جدید همزن های ایستاده کیچن اید با هر خانه و آشپزخانه ای به راحتی ترکیب می شود.

محصولات کیچن اید به دلیل ترکیب رنگ و ظاهر متفاوتی که دارد شناخته شده است. اختراع و ساخت محصولات کیچن اید با ایده یک خانم آغاز شد که این خانم توانست دنیای آشپزی را تغییر دهد. اولین همزن کیچن اید در یک قرن پیش با عنوان H5 اختراع شد.

در سال 1927 دستگاه همزن خانگی به یک ستاره تبدیل شد و رکورد فروش را شکست. این مدل به سرعت در بین مردم محبوب شد و توانست در 3 سال ائل ورود خود به بازار بیش از 20.000 واحد فروش داشته باشد.

در سال 1936 طراحی این همزن تغییر یافت و ترکیبی از سبک و فناوری برش لبه برای این همزن در نظر گرفته شد.

کیچن اید در این راه تولید محصولات با کیفیت خود از دنیای حرفه ای ها برای مشاوره و پیشنهادات کمک می گیرد. این کار نه تنها به دلیل منحصر به فرد بودن کیچن اید بلکه جهت تولید محصولات ممتاز با کیفیت بالا است که موجب اشتیاق کاربران برای آشپزی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟