اپلیکیشن هوم کانکت زیمنس
اخبار لوازم خانگی

هوشمندسازی خانه با اپلیکیشن هوم کانکت زیمنس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن هوم کانکت (Home Connect) امکان کنترل تمامی لوازم خانگی بوش و زیمنس را می ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن هوم کانکت (Home Connect) امکان کنترل تمامی لوازم خانگی بوش و زیمنس را می دهد و راه حل های خلاقانه برای بهتر شدن زندگی روزمره ارائه می کند.

توسعه و تجاری سازی خانه های هوشمند باعث شده تا رقابت میان برندهای لوازم خانگی و البته شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی گرم تر شود تا جایی که همه تولیدات این شرکت های بر پایه هوشمند سازی خانه تولید می شود. در این میان شرکت زیمنس هم می خواهد نقش فعالی همچون گذشته داشته باشد و با تولید محصولات هوشمند خود سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

بوش، این برند آلمانی برای یکپارچه سازی لوازم خانگی خود از اپلیکیشن هوم کانکت استفاده می کند و گفتنی است، هوم کانکت انواع برنامه های مختلف شستشوی البسه و ظروف را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند از راه دور عملیات شستشو را آغاز کنند.

نکته جالب در استفاده از این اپلیکیشن آن است که شما می توانید هنگام استفاده از این قهوه ساز، از بین هزاران دستورالعمل قهوه، گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعداز آماده شدن آن را میل کنید. این یعنی لمس کردن زندگی هوشمند که تولیدکنندگان معتبر لوازم خانگی در سراسر دنیا سعی در تولید محصولات استاندارد اینچنینی دارند و می خواهند در بحث خانه های هوشمند بهترین عملکرد را داشته باشند.

شرکت بوش محصول دیگری را در کالاهای آشپزخانه معرفی کرده که در گروه وسایل پخت و پز قرار می گیرید. این محصول کارایی فراوانی دارد و به اصطلاح همه فن حریف است. این دستگاه پخت و پز با عنوان کوکیت (Cookit) طیف گسترده ای از گزینه های پخت پز را از پخت و پز دستی گرفته تا برنامه های متعدد اتوماتیک را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این محصول مجهز به یک دیگ XL، حداکثر دما تا 200 درجه و لوازم جانبی حرفه ای است.

شرکت زیمنس که یک شرکت آلمانی چند ملیتی است و در زمینه لوازم خانگی و تجهیزات مخابراتی و نورپردازی فعالیت دارد. در سال 2015 شرکت BSH به طور کامل مالک شرکت زیمنس شد ولی آن را در خود ادغام نکرد و به عنوان یک برند فرعی حفظ کرد.

ماشین لباسشویی زیمنس iQ800  پریمیوم طیف وسیعی از محصولات شست و شو مطابق با آخرین فناوری جهان را ارائه می دهد. به عنوان مثال ماشین لباسشویی مذکور اطلاعات حسگر خود را از طریق فناوری intelligentDry به خشک کن منتقل می کند و به این صورت خشک کن می داند چه میزان لباس شسته و با چه تعداد چرخش چرخیده است. بر اساس این اطلاعات خشک کن، برنامه خشک کردن مناسب را انتخاب می کند.

علاوه برا این، فناوری intelligentDry زمان دقیق خشک شدن البسه را به راحتی به کاربران نشان می دهد.

شرکت BSH برای استفاده آسان از محصولات هوشمند خود، ظاهری کاملا جدید به اپلیکیشن هوم کانکت داده که اجازه می دهد لوازم خانگی متصل برندهای مختلف به راحتی کنترل شوند.

قابل ذکر است، علاوه بر اتصالات، کنترل صدا و هوش مصنوعی همچنین ابعاد جدید را در آشپزخانه برای بخش لوازم خانگی رونق می بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟