شرکت الکترواستیل
اخبار لوازم خانگی

مدیر بازاریابی شرکت الکترواستیل : هزینه تبلیغ در صدا و سیما بسیار سنگین است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترواستیل یکی از برندهای قدیمی لوازم خانگی در ایران است که تولید ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترواستیل یکی از برندهای قدیمی لوازم خانگی در ایران است که تولید محصولاتش بر پایه وسایل سرمایشی بوده و یخچال هایی در اندازه های مختلف تولید می کند.

در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به غرفه الکترواستیل رفتیم و با آقای فربد کاوه؛ مدیر بازاریابی شرکت الکترواستیل صحبت کردیم.

مدیر بازریابی شرکت الکترواستیل با اشاره به حضور این شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به خبرنگار ال کا ایران گفت : این نمایشگاه در واقع بزرگترین رویداد لوازم خانگی در ایران است که با استقبال خوبی مواجه می شود. تاجران و بنک داران از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

کاوه ادامه داد : ما تولیدکننده بیش از 17 مدل یخچال فریزر هستیم. تولیدات شرکت الکترواستیل شامل کوچکترین سایز یخچال که 5 فوت است می شود تا بزرگترین سایز یخچال که یخچال ساید بای ساید می است.

مدیر بازاریابی الکترواستیل گفت: در خصوص خدمات پس از فروش، محصولات شرکت ما دارای 40 ماه گارانتی هستند و خریداران از بابت خرید کالا و خدمات آن هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی در خصوص فرهنگ خرید کالای با کیفیت ایرانی گفت : باید مردم کشور ما در خصوص خرید لوازم خانگی با کیفیت ایرانی به یک خودباوری برسند. همانطور که در خرید فرش ایرانی و یا زعفران ایرانی مردم ما اطمینان کامل دارند، باید این باور در خرید لوازم خانگی هم به وجود بیاید.

کاوه ادامه داد : نقش صدا و سیما را در این مورد نمی توان نادیده گرفت. در حال حاضر اگر به صورت کلی بخواهیم بگوییم، تعرفه های پخش آگهی تلویزیونی در یک میان برنامه تلویزیونی بسیار بالا است و بسیاری از تولید کنندگان لوازم خانگی توان پرداخت آن را ندارند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیوی بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟