تلویزیون لومکس
اخبار لوازم خانگی

معرفی تلویزیون های لومکس در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران آمد باشید قطعا ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران آمد باشید قطعا محصولات جدیدی را که معرفی شدند، می دیدید. لومکس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسپیکر و باند در ایران است، از جدیدترین محصول خود با نام تلویزیون لومکس رونمایی کرد.

در همین رابطه خانم قزاقی؛ مدیر فروش و بازارگانی شرکت لومکس به خبرنگار ال کا ایران گفت : هدف ما توسعه محصولات است و همانطور که مشاهده می کنید ما هر ساله سعی کردیم محصولات جدیدی را به سبد کالاهای خود اضافه کنیم.

قزاقی ادامه داد : ما در این نمایشگاه از جدیدترین محصول خود که همان تلویزیون لومکس است رونمایی کردیم. از دیگر محصولات تولیدی برند لومکس که ساخت ایران است می توانم به توستر، جاروبرقی و ساندویچ ساز اشاره کنم.

وی افزود : خدارو شکر در عرصه تولید لوازم خانگی خوب پیش رفته ایم و امیدواریم در سال 99 رقابت با برند لومکس برای شرکت های دیگر سخت باشد. هدف ما تولید با کیفیت محصولات است.

مدیر فروش و بازارگانی شرکت لومکس با اشاره به گارانتی محصولات این شرکت گفت : تلویزیون های شرکت ما از این پس با گارانتی 24 ماهه به مشتریان عزیز عرضه خواهد شد. خبر خوش این است که اتفاقات جدیدی در واحد خدمات شرکت لومکس در حال رخ دادن است. ما به دنبال تغییرات اساسی هستیم تا خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه کنیم.

برای مشاهده جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیوی بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟