لوازم خانگی جدید سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی جدید سامسونگ در CES 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2020 هر ساله از 7 تا 10 ژانویه برگزار می شود و تنها دو روز به آغاز ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2020 هر ساله از 7 تا 10 ژانویه برگزار می شود و تنها دو روز به آغاز این رویداد بزرگ فناوری باقی مانده است. شرکت های زیادی محصولات جدید خود را در گردهمایی به نمایش می گذارند و امسال نیز کاربران شاهد رونمایی لوازم خانگی جدید سامسونگ در CES 2020 خواهند بود.

انتظار می رود که لوازم خانگی جدید سامسونگ در CES 2020 سر و صدای زیادی به پا کند. شرکت سامسونگ از محصولات جدید هوشمند خود با شعار “زندگی خلاقانه” رونمایی کرده و قرار است که این لوازم خانگی تازه وارد و متمایز را در این رویداد بزرگ فناوری جهان به نمایش بگذارد.

محصولات متنوعی در لیست لوازم خانگی جدید سامسونگ در CES 2020 به چشم می خورد که از جمله می توان به یخچال فریزر BESPOKE اشاره کرد که در رنگ های متنوع عرضه شده و امکان سفارشی سازی آن به منظور هماهنگی با سایر محصولات خانگی فراهم شده است.

لوازم خانگی سامسونگ در CES 2020

علاوه براین، سری یخچال های جدید  Cube نیز برای افرادی که به دنبال محصولات کوچکتر هستند، ایده آل بوده  و در این نمایشگاه معرفی می شود.

سری یخچال های Cube در سه مدل عرضه خواهد شد و به لطف تنوع رنگی فوق العاده برای استفاده در تمامی فضاهای های خانه مناسب است. سیستم سرد کننده بدون صدای این یخچال های سامسونگ در نوع خود متمایز بوده و حتی می توان به راحتی این یخچال را در اتاق و کنار تخت خواب قرار داد.

شرکت سامسونگ همواره تمرکز ویژه ای به محصولات آشپزخانه و فضای آن دارد. محصول جدید این شرکت با عنوان Portable Slim Double Induction شناخته می شود که در واقع یک اجاق پرتابل است.

این محصول سامسونگ مجهز به دو مشعل القایی بوده که برای پخت انواع  غذا و خوراک بی رقیب است. امکان تنظیم قدرت مشعل در 9 سطح وجود دارد و به علاوه، قابلیت انتقال آن منجر شده تا در همه جا استفاده شود.

مراقبت از لباس و سایر وسایل شخصی همیشه دغدغه این برنده کره ای بوده و به همین منظور نمایشگاه امسال میزبان سیستم مراقبت از کفش سامسونگ خواهد بود.

سیستم مراقبت از کفش سامسونگ با هدف دوام بیشتر و تمیز نگه داشتن آن تولید شده که عمل خشک کردن، رطوبت و بو زدایی را به نحو احسن انجام می دهد.

مدیر طراحی سامسونگ در خصوص رونمایی از لوازم خانگی جدید سامسونگ در CES 2020 عنوان کرد: هدف اصلی ما طراحی و تولید محصولاتی است که با زندگی بشر امروزی تطابق داشته باشد و لوازم خانگی های این شرکت با هدف ادغام طراحی مدرن با تکنولوژهای جدید و خلاقانه تولید می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟