دستگاه پرورش گیاه خانگی ال جی
اخبار لوازم خانگی

دستگاه پرورش گیاه خانگی ال جی در CES 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین دستگاه پرورش گیاه خانگی ال جی در CES 2020 به نمایش گذاشته شد و در واقع ...

مهتاب جهاندار | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین دستگاه پرورش گیاه خانگی ال جی در CES 2020 به نمایش گذاشته شد و در واقع گویای سبک زندگی بشر در آینده است.

دستگاه پرورش گیاه خانگی ال جی یک تجربه فوق العاده برای باغبانی خانگی است که برای میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا ساخته شده و هدف اصلی آن رواج سبک زندگی سالم است.

شرکت لوازم خانگی و الکترونیکی ال جی در زمینه تولید تلویزیون، گوشی های هوشمند و لوازم آشپزخانه فعالیت می کند و این دستگاه پرورش گیاه خانگی ال جی حاکی از رویکرد و مسیر جدید این غول کره ای در بازار لوازم خانگی است. این محصول با این هدف معرفی شده تا افراد در خانه گیاهان خوراکی را پرورش دهند.

دستگاه پرورش گیاه خانگی ال جی

این شرکت تاکنون نامی را برای محصول آینده اعلام نکرده است، با این معرفی و اعلامیه مطبوعاتی فقط از آن به عنوان یک “لوازم خانگی” و در یک مکان “column garden” یاد می کند اما کمپانی روشن کرده که با چه هدفی توسعه پیدا کرده است.

لوازم خانگی آینده، که من از این پس فقط می خواهم با نامLG Veggieتماس بگیرم ، یک روش مدولار را طی می کند و شرایط را در داخل کابینت عایق بندی شده بهینه می کند تا کاملا مطابق با شرایط بهینه در فضای باز مورد نیاز برای رشد سبزیجات باشد.

 LG Veggie از چراغ های ال ای دی، گردش هوای اجباری و سیستم آبیاری پیشرفته استفاده می کند تا بذر گیاه را در شرایط مناسبی برای رشد فراهم کند.

این سیستم باغبانی پیشرفته می‌تواند همزمان تا ۲۴ بسته بذر را در خود جای دهد و این برای یک خانواده ۴ نفره ایده آل محسوب می شود.

علاوه براین، برای این محصول تازه وارد ال جی یک اپلیکیشن در نظر گرفته شده که کاربران می توانند از راهنمایی های مفید و ضروری آن بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟