آرچلیک از ال جی شکایت کرد
اخبار لوازم خانگی

آرچلیک از ال جی شکایت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی آرچلیک به عنوان یکی از برندهای مشهور در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی آرچلیک به عنوان یکی از برندهای مشهور در بازارهای جهانی و البته ترکیه شناخته می شود و به تازگی از شرکت بزرگ و کره ای ال جی و نمایندگی های آن در آلمان و فرانسه شکایت کرده است.

شرکت ترکیه ای آرچلیک مدعی شده که شرکت ال جی از فناوری ماشین لباسشویی این شرکت با نام Direct Drive تحت عنوان دیگری بدون دریافت مجوز استفاده کرده است.

این تولید کننده لوازم خانگی به ال جی الکترونیک در ارتباط با این پرونده هشدار داده و با توجه به همکاری مدوام این شرکت در سایر بخش ها، به دنبال حل و فصل دوستانه  این خطا است.

این فناوری برای نخستین بار در سال 1977 میلادی ثبت شده است و در واقع به لطف آن، حرکت دیگ ماشین لباسشویی به صورت گهواره ای بوده و از آسیب زدن به لباس ها جلوگیری می کند.

شرکت آرچلیک اعلام کرده که در تلاش برای حل مسالت آمیز این مساله بوده اما تولید کننده لوازم خانگی ال جی همکاری لازم را نداشته و در نتیجه مجبور به ارائه شکایت خود به دادگاه شده است.

ال جی الکترونیک در مهرماه سال جاری علیه شرکت لوازم خانگی آرچلیک و بکو به دلیل استفاده ی غیر مجاز از فناوری یخساز فریزرهای خود شکایتی را تنظیم کرد.

این شرکت کره ای مدعی شده بود که شرکت آرچلیک و برندهای زیر مجموعه ی آن مانند بکو از این فناوری ال جی بدون دریافت مجوز در محصولات خود استفاده کرده و به کشورهای اروپایی صادر کرده است.

این تولید کننده لوازم خانگی ترکیه ای در سال 1955 تاسیس شد و در حال حاضر در بیش از 150 کشور نمایندگی دارد و البته 30 هزار نیروی کار در این شرکت مشغول به کار هستند. از برندهای تحت مالکیت این گروه بزرگ می توان به بکو، بلومبرگ، گروندیگ، آلتوس، دفای و آرکتیک اشاره کرد. بیشترین سهام این شرکت از ان کوچ هولدینگ است.

علاوه براین، این شرکت عنوان دومین برند پرفروش و محبوب لوازم خانگی بزرگ را در اروپا یدک می کشد و محصولات آن در لیست بهترین های جهان قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟