مایکروویو پاناسونیک از اپلیکیشن آشپزی Drop
اخبار لوازم خانگی

مایکروویو پاناسونیک از اپلیکیشن آشپزی Drop پشتیبانی می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ادغام مایکروویو پاناسونیک با اپلیکیشن دستور آشپزی دراپ (Drop) باعث می شود ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ادغام مایکروویو پاناسونیک با اپلیکیشن دستور آشپزی دراپ (Drop) باعث می شود تجربه پخت و پز جدیدی را با بیش از 100 دستور پخت منحصر به فردی را برای کاربران خود ارائه دهند.

کمپانی پاناسونیک جزئیات بیشتری را در مورد همکاری با دراپ برای ساده کردن آشپزی در آشپزخانه هوشمند در اختیار کاربران خود می گذارد. ادغام مایکروویو پاناسونیک با اپلیکیشن دستور آشپزی دراپ یک آشپزخانه هوشمند و آشپزی ساده را برای کاربران خود فراهم می سازد.

مایکروویو NN-GN68KS پاناسونیک از ویژگی هایی مانند FlashXpress، کبابی کردن گوشت، گرم کردن و گرم نگهداشتن مواد غذایی و سنسور آشپزی Plus Genius بهره می برد و کاربران می توانند به چندین ویژگی پیشرفته طراحی شده برای تکمیل سبک آشپزی در آشپزخانه های خود دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن Drop و پاناسونیک

از کارکردهای مفید این دستگاه می توان به تغییر اندازه دستور پخت یا ارائه دستورالعمل های جایگزین برای انواع پخت و پز، ارائه زمان پخت و تنظیم دقیق دما مطابق با انواع مواد غذایی اشاره کرد که با وجود اپلیکیشن آشپزی دراپ ممکن می شود.

امروزه 50 نسخه دستورالعمل آشپزی در اپلیکیشن آشپزی دراپ برای مایکروویو مدل NN-GN68KS پاناسونیک وجود دارد و قرار است در عرض چند ماه آینده 60 مورد برای مدل های دیگر اضافه شود.

کمپانی پاناسونیک برای مصرف کنندگان محصولات خود تجربیات جدیدی را فراهم می سازند و کیفیت زندگی آن ها را افزایش می دهند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند. استفاده از این فناوری در آشپزخانه به روند کار و کیفیت آن کمک می کند و آشپزخانه را به فضایی هوشمند تبدیل می کند.

کاربران مایکروویو NN-GN68KS جدید پاناسونیک با بهره بری از اپلیکیشن دستور آشپزی دراپ می توانند ویژگی هایی مانند FlashXpress، کبابی کردن گوشت، گرم کردن و گرم نگهداشتن مواد غذایی و سنسور آشپزی Plus Genius کنترل کنند.

این اپلیکیشن با کارایی منحصر به فردی که دارد می تواند وعده های غذایی را سریعتر، دقیق تر و با کیفیت بالاتری تهیه کند.

بن هریس، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت دراپ بیان کرد: از همکاری با شرکتی مانند پاناسونیک بسیار خوش حالم زیرا وسایلی برای مصرف کنندگان تهیه کردیم تا بتوانند غذایی با کیفیت در زمانی مناسب را در اختیار خود و مهمانانشان قرار بدهند.

درباره شرکت پاناسونیک

شرکت الکترونیکی پاناسونیک مجموعه گسترده ای از محصولات خود را از جمله دوربین های دیجیتال LUMIX، دوربین های فیلمبرداری، دستگاه پخش کننده Blu-ray، تلفن های بی سیم و لوازم خانگی را با زیبایی و کیفیت منحصر به فرد ارائه می دهد.

پاناسونیک در رتبه بندی مجله Fortune در سال 2016 جزو 50 شرکتی بود که در حال تغییر جهان هستند.

درباره شرکت دراپ

شرکت دراپ پیشروترین سکوی آشپزخانه هوشمند بوده که در فناوری لوازم آشپزخانه و دستور آشپزی است که پخت و پز را در این فضا تسریع می بخشد. بیش از 100 مدل لوازم خانگی مختلف از جمله برندهایی مانند بوش، الکترولوکس، ال جی الکترونیک، کنوود و ترمومیکس هستند که کاربران می توانند از طریق پلتفرم دراپ کیچن (Drop Kitchen) و اپلیکیشن دستور آشپزی دراپ آن ها را کنترل کنند. این کار عاملی موثر برای قوی تر کردن سیستم هوشمند آشپزخانه و الهام بخشی مثبت برای پخت و پز بیشتر غذا به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟