انواع لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف 6 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 6 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی قاچاق در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 6 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی قاچاق در انباری در محدوده جنوب پایتخت خبرداد.

سرهنگ نعمت اله علیپور در خصوص جزئیات کشف انواع لوازم خانگی قاچاق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در محدوده جنوب تهران مقادیری کالای قاچاق در آن محل دپو کرده است، بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک انباری شناسایی شد، عنوان کرد: با تایید صحت خبر و محرز شدن دپو محموله های قاچاق در این انبار با دستور قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی مالک انباری را دستگیر و در بازرسی از آن مقادیری لوازم خانگی از قبیل چاقو، رنده، زودپز و … فاقد مجوزهای قانونی و برگ گمرکی کشف کردند.

سرهنگ نعمت اله علیپور با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و محموله انواع لوازم خانگی قاچاق تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد، افزود: کارشناسان ارزش این کالاها را 6 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

حمیدرضا غزنوی، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان در این خصوص گفته بود که حل مشکل نقدینگی تولیدکنندگان قطعا به نفع کشور است و می‌تواند جای قاچاق لوازم خانگی در کشور را پر کند و مانع خروج ارز از کشور شود.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان در ادامه افزود: در حال حاضر صنعت لوازم خانگی نیاز به 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات دارد که پرداخت آن مانع خروج ارز به میزان 2 برابر تسهیلات پرداخت شده از کشور می‌شود. سه برابر نیاز بازار در صنعت لوازم خانگی سرمایه گذاری شده و با حذف و جمع آوری کالای و لوازم خانگی قاچاق به راحتی تولیدات داخلی، بازار را تامین خواهند کرد. قاچاق کالا طی سال های گذشته به یکی از مشکل های اصلی بازار تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟