بازاز لوازم خانگی ایران
اخبار لوازم خانگی

سهم لوازم خانگی ایرانی از بازار به 60 درصد رسیده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسدالله غلامرضایی گفت : در گذشته حدود 90 درصد بازار لوازم خانگی را اجناس خارجی تشکیل ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسدالله غلامرضایی گفت : در گذشته حدود 90 درصد بازار لوازم خانگی را اجناس خارجی تشکیل می دادند اما امروز سهم لوازم خانگی ایرانی از بازار لوازم خانگی ایران به بیش از 60 درصد رسیده که این کالاها تولیدات داخل هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مرکز استان البرز ضمن تحلیل بازار در سال گذشته ادامه داد : قیمت ها در بازار سال قبل به مانند سال های گذشته وابسته به نوسانات بازار ارز بود اما عمده ترین تفاوت سال 98 به نسبت سنوات گذشته اشباع بازار از کالاهای ایرانی بود.

خواندن این مطلب را از دست ندهید:

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را بیشتر بشناسید

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته حمایت مردم و دولت از تولیدات ایرانی به نسبت گذشته بیشتر شده بود و همین عامل موجب ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و نیز افزایش کیفیت محصولات شد. حال می بینیم که سهم لوازم خانگی ایرانی از بازار لوازم خانگی ایران سهم خوبی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج با بیان این که محصولات داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود گفت: در حال حاضر کالای ایرانی توان رقابت با موارد مشابه خارجی را دارد و پیش بینی می شود سال جاری بازار لوازم خانگی در اختیار تولیدات ایرانی قرار بگیرد.

غلامرضایی در پایان افزود: علی رغم نکات مثبتی که در خصوص بازار لوازم خانگی ایران وجود دارد اما امیدواریم با کنترل بازار ارز ضمن ایجاد ثبات در قیمت ها قدرت خرید مردم نیز افزایش پیدا کند.

منبع : برنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟