بازرسی‌ها در بازار لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

بازرسی ها در بازار لوازم خانگی تشدید می یابد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتاق اصناف تهران از تشدید بازرسی ها در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتاق اصناف تهران از تشدید بازرسی ها در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: در راستای مدیریت بازار لوازم خانگی و با توجه به شرایط منظور نظارت در حوزه لوازم خانگی با شدت و گستردگی بیشتری انجام خواهد شد.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر حفظ حقوق مصرف کنندگان و تامین نیازهای آنها با قیمت مناسب و در خصوص تشدید بازرسی ها در بازار لوازم خانگی گفت: یکی از اهداف مهم اتحادیه و اتاق اصناف تهران با توجه به وضعیت تولید، واردات و نوسانات نرخ مواد اولیه حفظ حقوق مصرف کننده می باشد؛ لذا با کسانی که بخواهند خارج از عرف و قوانین موجود کالایی را گران بفروشند برخورد خواهیم کرد.

نوده فراهانی گفت: سقف افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت برای تلویزیون ۲۰ و سایر لوازم خانگی ۲۵ درصد اعلام شده است و با هرگونه گران فروشی و افزایش قیمت غیرمجاز برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به اظهارات مسئولان ذیربط امیدواریم کمبودی در این تامین کالا در بازار نداشته باشیم و کالاها و لوازم خانگی مورد نیاز با قیمت های مناسب در بازار عرضه و تامین گردد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟