یخچال ساید بخریم یا دوقلو ؟
اخبار لوازم خانگی

یخچال ساید بخریم یا دوقلو ؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه یخچال فریزر با تنوع بالایی روانه بازار می شود و به همین دلیل سوالاتی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه یخچال فریزر با تنوع بالایی روانه بازار می شود و به همین دلیل سوالاتی نظیر یخچال ساید بخریم یا دوقلو ؟ ذهن بسیاری از مشتریان را درگیر کرده است. یخچال های ساید بای ساید و دوقلو از محبوب ترین نسخه های موجود در بازار هستند که در این بخش تلاش شده به معرفی آن ها و البته مزایا و معایب هر کدام پرداخته شود.

با معرفی این دو مدل و ذکر مزایا و معایب آن ها تصمیم گیری برای مشتریان راحت تر شده و در واقع می توان پاسخ سوال یخچال ساید بخریم یا دوقلو ؟ را دریافت. بسیاری از زوج های جوان در هنگام خرید جهیزیه برای انتخاب مدل یخچال دچار تردید می شوند که با خواندن این مطلب و البته اولویت بندی نیازهای خود می توانند خریدی با اطمینان و رضایت بخش داشته باشند.

یخچال سای بای ساید

یخچال ساید بخریم یا دوقلو

یخچال سای بای ساید معمولا در دو نوع چهار و دو درب در بازار موجود بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. برخی از آن ها مجهز به یخساز و یا آب سرد کن هستند که در فصل تابستان برای تهیه نوشیدنی های خنک بسیار استفاده می شود. یخچال های ساید بای ساید از ظاهر مدرن تری بهره برده و با توجه به نیاز اکثر خانواده ها طراحی شده اگرچه قیمت یخچال سای بای ساید از سایر مدل ها بیشتر است.

یخچال سای بای ساید در واقع یخچال و فریزر های به هم چسبیده هستند که یک طرف آن را یخچال تشکیل داده و طرف دیگر به عنوان فریزر کاربرد دارد. اگرچه فضای فریزر این نوع یخچال چندان بزرگ نیست اما دسترسی به مواد غذایی و ذخیره سازی بسیار آسان است. شاید مهمترین مزیت یخچال ساید بای ساید نسبت به دوقلو کم حجم بودن و جمع و جور بودن آن است.

یخچال ساید بخریم یا دوقلو ؟

مصرف برق کمتر و ظاهر جذاب یخچال سای بای ساید را باید از مزیت های اصلی دانست. برخی از مدل ها مجهز به هوم بار هستند که محل خوبی برای نگهداری بطری ها بوده و دیگر نیاز نیست که دائما درب یخچال باز شود. علاوه بر این، اکثر سای بای ساید های موجود در بازار مجهز به موتور اینورتر و لامپ های ال ای دی بوده که برق کمتری مصرف می کند.

همان طور که اشاره شد، ظاهر لوکس و مدرن از مولفه های اصلی این نوع یخچال است که ظاهر شیکی به آشپزخانه می دهد و وجود امکانات زیاد نظیر صفحه نمایش دیجیتال، آب سرد کن و یا یخساز، امکان تنظیم دما به صورت دستی، هوم بار و یا قابلیت دیده شدن محتویات یخچال در برخی از مدل ها گواه ظاهر امروزی بودن سای بای ساید ها است.

یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو و یخساز

شرکت های زیادی نظیر ال جی، بوش، سامسونگ، هیتاچی و یا برندهای ایرانی نظیر اسنوا در زمینه تولید این نوع یخچال فعالیت می کنند که محصولات خود را مجهز به فناوری های پیشرفته کرده و در اندازه و رنگ بندی متنوع روانه بازار می کنند. در ادامه با ما همراه شوید تا با معرفی یخچال فریزر دوقلو و ذکر مزایا و معایب هر دو مدل به سوال یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو ؟ پاسخ دهیم.

مزایا یخچال سای بای ساید
  • مصرف برق یخچال های ساید بای ساید از مصرف برق یخچال دوقلو کمتر است.
  • امکانات و تجهیزات ساید بای ساید نسبت به دو قلو بیشتر است.
  • یخچال ساید بای ساید به نسبت دو قلو فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می کند.
  • ظاهر و طراحی ساید بای ساید مدرن و شیک است.
  • تنوع رنگ و طرح
  •  یخچال های ساید بای ساید معمولا مجهز به دو یا چهار درب هستند.
  • قابلیت تنظیم دما به صورت دستی
  • معمولا مجهز به موتور اینورتر و لامپ ال ای دی هستند.
  • در اکثر آشپزخانه های امروزی فضا برای مدل ساید بای ساید طراحی شده است.
  • مجهز به فیلترهای بهداشتی قدرتمند از بین برنده ی بو و باکتری و سیستم خنک کننده دوگانه هستند.
معایب یخچال سای بای ساید
  • قیمت یخچال ساید بای ساید به نسبت نسخه های دیگر گران تر است.
  • نصب و حمل و نقل سخت تر نسبت به دوقلو
  • فضای کمتر فریزر به نسبت دو قلو
  • تنها برای خانواده های کم جمعیت مناسب تر است.

یخچال دوقلو

یخچال ساید بخریم یا دوقلو

یخچال دوقلو برای خانواده های پرجمعیت و یا افرادی که سبزی و یا مواد بیشتری را فریز می کنند، مناسب بوده و با خرید این مدل دیگر نگرانی بابت کمبود جا برای ذخیره مواد غذایی وجود ندارد.

یخچال دوقلو یک فریزر و یخچال کاملا مجزا را تشکیل می دهد که هر کدام دارای موتور و تجهیزات جداگانه هستند که درصورت خراب شدن فریزر دیگر نیازی به تعمیر یخچال و پرداخت هزینه اضافی نیست.

یخچال ساید بخریم یا دوقلو

شرکت های سازنده ساید بای ساید در زمینه تولید یخچال دوقلو نیز فعالیت می کنند و مدل های بوش یا کره ای و ایرانی در بازار موجود است اگرچه قیمت بالا نسخه های خارجی و خروج شرکت ها از ایران منجر شده تا مشتریان تمایل بیشتری برای خرید یخچال های ایرانی داشته باشند. این مدل های در مقایسه با ساید فضای بیشتری از آشپزخانه اشغال می کنند و از ظاهر و امکانات ساده تری برخوردار هستند.

یخچال ساید بخریم یا دوقلو
مزایا یخچال دوقلو
  • قیمت ارزان تر
  • فضای بیشتر برای ذخیره مواد غذایی در یخچال و فریزر
  • هزینه تعمیر کمتر
  • نصب و جابه جایی راحت تر
  • تنوع رنگ
  • وجود دو موتور و کمپرسور مجزا
معایب یخچال دوقلو
  • اشغال فضای زیاد در آشپزخانه
  • در مقایسه با ساید بای ساید امکانات کمتری دارد.
  • طراحی و ظاهر ساده تر به نسبت ساید بای ساید
  • مصرف برق بیشتر در مقایسه با ساید
در همین رابه بیشتر بخوانید:

مشخصات یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل PR30PN-RZ30PN

بعد از معرفی دو مدل ساید بای ساید و دو قلو و پرداختن به مزایا یخچال دوقلو و معایب هر کدام می توان پاسخ سوال های یخچال ساید بهتره یا دوقلو ؟ و یا یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو ؟ را دریافت اگرچه پیش از خواندن این مطلب بهتر است لیستی از احتیاجات خود را تهیه کنید و حتما در هنگام خرید هر نوع یخچالی بودجه، امکانات، فضای مورد نظر، کیفیت و خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید.

بهترین مارک یخچال دوقلو یا یخچال ساید چی بخرم ؟

مطرح کردن سوالاتی مانند بهترین مارک یخچال دوقلو یا یخچال ساید چی بخرم ؟ از سوی مشتریان طبیعی است زیرا همان طور که گفته شد، شرکت های مطرح زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و مطمئنا انتخاب برای مشتریان سخت است. هر کدام از این شرکت ها، یخچال های خود را به فناوری های جدید و منحصربه فرد مجهز کرده اند که افراد بنا به سلیقه خود می توانند یکی از آن ها را خریداری کنند.

برای آشنایی با بهترین مارک یخچال دوقلو در بازار و دریافتن پاسخ سوالاتی مانند یخچال ساید چی بخرم ؟ یا یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ ؟ بهتر است از مدل ها و تکنولوژی های آن ها اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال برخی از سایدهای ال جی از قابلیت اینستاویو بهره برده اند.

یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو و ال جی

یخچال های Instaview ال جی مجهز به یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف بوده که با زدن دو ضربه بر روی آن کاملا شفاف شده و می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد درون یخچال، داخل و محتویات آن را ببینید.

شرکت های دیگری نظیر سامسونگ نیز برای عرض اندام در این حوزه فناوری های جدیدی را در یخچال خود معرفی کرده اند که از جمله می توان به فناوری SpaceMax در مدل های RS5000 اشاره کرد.با وجود فناوری SpaceMax فضای داخلی یخچال بیشتر از قبل می‌شود در حالی که ابعاد دستگاه تغییری نمی‌کند.

یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو و امرسان

زمینه برای پیشرفت شرکت های ایرانی مانند اسنوا، جی پلاس، امرسان، هیمالیا و … پس از خروج شرکت های خارجی، بالارفتن قیمت ارز و گرانی جنس های خارجی و همچنین با توجه به شعار جهش تولید فراهم شده و طی سال های اخیر تلاش گسترده ای در این زمینه شده است که می توان از یخجیتال امرسان (نخستین یخچال فریزر بر پایه خانه های هوشمند) نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟