پنج پرونده تخلف لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

پنج پرونده تخلف لوازم خانگی در یزد تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل پنج پرونده تخلف لوازم خانگی به ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل پنج پرونده تخلف لوازم خانگی به ارزش ۹۲۳ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال در استان خبر داد.

محمد رضا علمدار یزدی روز شنبه با اشاره به پنج پرونده تخلف لوازم خانگی در یزد افزود: بازرسان این سازمان در راستای کنترل و نظارت بر بازار لوازم خانگی و برخورد با تخلفات واحدهای صنفی عرضه کننده این کالا، با انجام گشت های مشترک بازرسی واحدهای یاد شده را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: واحدهای یاد شده نسبت به گرانفروشی، عدم درج قیمت و قاچاق کالا اقدام کرده بودند که پرونده آنها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.
علمدار یزدی ادامه داد: تمام تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی نیز ملزم هستند تا قیمت محصولات خود را در سامانه ۱۲۴.IR که به عنوان بخشی از نظام مدیریت عرضه و تقاضای بازار است درج نمایند.
وی خاطر نشان کرد: لذا عدم درج قیمت توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی به منزله عرضه خارج از شبکه تلقی می شود.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار لوازم خانگی در دستور کار بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد قرار گرفته و با هر گونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان شامل امتناع از عرضه و گرانفروشی طبق قوانین و مقررات برخورد می شود.
علمدار از همشهریان خواست تا گزارشات خود را با تلفن ۱۲۴ سازمان در میان بگذارند.
استان یزد ۱۸۵ اتحادیه صنفی در قالب ۱۰ اتاق اصناف دارد و تعداد واحدهای صنفی استان یزد ۴۷ هزار و ۴۶۱ واحد اعلام شده است./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟