اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های 4K سونی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های 4K سونی در مدل های X900H و XH90 و اندازه های 55 تا 85 اینچی در بازار ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های 4K سونی در مدل های X900H و XH90 و اندازه های 55 تا 85 اینچی در بازار لوازم خانگی اروپا و آمریکا در دسترس کاربران و مشتریان قرار می گیرند.

این محصولات جدید، اولین تلویزیون های 4K سونی با درگاه های HDMI 2.1 و VRR هستند. البته گفتنی است، تلویزیون های جدید سونی به بروزرسانی سیستم عامل نیاز دارند تا عملکرد بهتری را ارائه دهند.

شرکت سونی در سال 2011 مانیتور PlayStation 3D را برای پلی استیشن 3 خود تولید کرد تا کاربران تجربه بازی در صفحه نمایشی با کیفیت را داشته باشند. هم اکنون تلویزیون های 4K جدید سونی قادر به پشتیبانی از پلی استیشن 5 هستند و کیفیت تصویر فوق العاده ای را برای کاربران خود به ارمغان می آورند.

تلویزیون های هوشمند سونی در مدل های X900H و XH90، اولین تلویزیون های 4K این شرکت با درگاه های VRR، ALLM و HDMI 2.1 هستند. شرکت سونی پیش از این که درگاه های یاد شده را در تلویزیون های 4k به کار ببرد، در تلویزیون های 8K خود ارائه داده بود و هم اکنون اولین تلویزیون های 4K خود را که از درگاه HDMI 2.1 بهره می برند را روانه بازار کرده است.

کمپانی سونی اولین شرکت تولید کننده تلویزیون های 4K همراه با درگاه HDMI 2.1 نیست. شرکت کره ای ال جی از سال 2019 در تلویزیون های ال سی دی و اولد خود این قابلیت را به کار می برد. همچنین کمپانی سامسونگ به تازگی در خط تولید محصولات جدید خود اولین تلویزیون های 4K همراه با درگاه HDMI 2.1 را نیز عرضه کرده است.

تلویزیون 4K

قابلیت VRR (Variable Refresh Rate) ویژگی است که اجازه می دهد تلویزیون تصویر هایی که برایش ارسال می شود را بدون نیاز به یک سرعت نمایش ثابت ارائه دهد، در نتیجه گسستگی تصویر کاهش می یابد. اگر می خواهید از گسستگی تصویر یا پرش فریم در حین بازی جلوگیری کنید، تلویزیون 4K جدید سونی می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا از استاندارد Variable Refresh Rate پشتیبانی می کند.

تلویزیون های جدید 4K سونی قابلیت پشتیبانی از امکاناتی همچون اچ دی آر، دالبی آتموس، ایرپلی 2 و هوم کیت را دارند و برای جلب رضایت کاربران و مصرف کنندگان روز به روز در حال پیشرفت هستند و از فناوری های جدید در محصولات خود استفاده می کنند. همچنین این تلویزیون ها دارای سیستم عامل اندروید بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را برای کاربران و مصرف کنندگان خود به ارمغان می آورند.

قابلیت Variable Refresh Rate

مدل های 65 اینچ به بالای این برند مجهز به سیستم بلندگوی جدید Acoustic Multi-Audio هستند و کاربران تجربه سیستم صوتی حرفه ای را هنگام بازی یا تماشای فیلم خواهند داشت.

شرکت سونی تاکنون خبری از افزودن درگاه HDMI 2.1 به تلویزیون های اولد 4K خود منتشر نکرده است و انتظار می رود برای نیمه دوم سال 2020 برنامه ای جهت توسعه این دسته از تلویزیون های خود داشته باشد.

تلویزیون مدل X900H و XH90 به ترتیب در آمریکا و اروپا و در اندازه 55 اینچ تا 85 اینچ برای ورود به بازار لوازم خانگی آماده می شوند و برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت آن ها می توانید به جدول ذیل مراجعه کنید.

سونی

قیمت تلویزیون های 4K در ایران

تلویزیون های 4K بعد از ورود تلویزیون های 3D و LED به عنوان نسل جدیدی از تلویزیون ها و نمایشگرها شناخته شدند. تمامی شرکت های معروف از جمله سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و … تلویزیون های 4K خود را همراه با قابلیت های جدید روانه بازار کرده اند. با توجه به اینکه تلویزیون یکی از اساسی ترین لوازم خانگی محسوب می شود، ما لیستی از قیمت تلویزیون های 4K در ایران را جمع آوری کرده ایم و در اختیار کسانی که به دنبال ارزان ترین تلویزیون 4K هستند، می گذاریم.

قیمت تلویزیون های 4K در ایران

تلویزیون های 4K وضوح تصویر بالایی را ارائه می دهند و روز به روز در حال افزودن امکانات و قابلیت های جدید هستند. قیمت تلویزیون های 4K در ایران متفاوت است و کسانی که قصد خرید تلویزیون 4K را دارند باید به نیاز، بودجه خود و محل قرارگیری آن توجه کنند تا به خریدی مطلوب و مناسب برسند.

قیمت تلویزیون سونی 42 اینچ

تلویزیون ‌های سونی در میان کاربران تا حالا طرفداران زیادی داشته اند و سونی توانسته است تا در میان کاربران اعتماد قابل توجهی را به دست بیاورد. این مدل W800B با صفحه نمایش 42 اینچ می ‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا و وضوح فوق العاده نمایش دهد. قیمت تلویزیون سونی 42 اینچ با توجه به قدیمی بودن مدل و عدم موجودی آن در انبار فروشگاه ها، در دسترس نیست.

تلویزیون سونی مدل W800B

تلویزیون سونی مدل 42W800B از تلویزیون های هوشمند این شرکت بوده و به اینترنت وصل می شود کاربران می توانند با توجه به خواسته خود از طریق کابل یا وایرلس به اینترنت متصل شوند و از محتوای موجود در اینترنت استفاده نمایند. همچنین تلویزیون سونی 42 اینچ می تواند تصاویر سه بعدی را نمایش دهد و از دیگر قابلیت های تلویزیون مدل W800B می توان به گیرنده دیجیتال داخلی اشاره کرد.

مشخصات تلویزیون سونی 42 اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش: ال ای دی

کیفیت و رزولوشن تصویر: Full HD-1080×1920

قابلیت سه بعدی: دارد

رابط هوشمند: دارد

بلندگو و توان خروجی صدا: 16 وات

قابلیت اتصال به وای فای: دارد

امکانات: Composite/Component / HDMI/ USB

قیمت: با توجه به قدیمی بودن این مدل تلویزیون 42 اینچ سونی و عدم موجودی آن در انبار فروشگاه های لوازم خانگی، ما قیمت تلویزیون ال ای دی سونی 43 اینچی را جایگزین کرده ایم و گفتنی است تلویزیون ال ای دی مدل 43X8000G با قیمت 10.870.000 تومان به فروش می رسد.

قیمت تلویزیون سونی 49 اینچ

تلویزیون سونی مدل 49X7077G یکی از تلویزیون های هوشمند شرکت سونی است که نمایشگر صاف همراه با کیفیت تصویر 4K را ارائه می دهد. طراحی قاب این تلویزیون بسیار باریک بوده و با قرارگیری در هر دکوراسیون منزلی سبک مدرنی را به ارمغان می آورد. قیمت تلویزیون سونی 49 اینچ 11.000.000 تومان اعلام شده و با توجه به امکانات خوبی که ارائه می دهد، می توان گفت از قیمت خوبی نیز بهره می برد.

تلویزیون سونی مدل 49X7077G

مشخصات تلویزیون سونی 49 اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش: 4K HDR

موتور ارتقا تصویر: 4K X-Reality™ PRO

پنل نمایشگر: IPS

سرعت رفرش تصویر: 60 هرتز

قابلیت اتصال به وای فای: دارد

امکانات: HDMI/ USB/ RF/ DVB-T/ DVB-T2

قیمت: 11.000.000 تومان

قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ

اکثر تلویزیون های سونی موجود در بازار کیفیت 4K دارند. یکی از مدل های تلویزیون سونی 50 اینچ که از کیفیت تصویر فول اچ دی برخوردارند، مدل W660 است. این محصول طراحی لوکس، زیبا و مدرن دارد و با تمامی دکوراسیون های منزل ترکیب می شود. بسیاری از تلویزیون ها با بالا رفتن اندازه صفحه نمایش، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. اما قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ 8.790.000 تومان است که با توجه به امکانات فوق العاده ای که دارد قیمت مناسبی را نیز ارائه می دهد.

تلویزیون سونی مدل W660

این محصول سونی در سال 2018 تولید شد و یکی از تلویزیون های هوشمند این کمپانی به شمار می رود. از قابلیت و امکانات این محصول می توان به صدای با کیفیت 10 واتی، اتصال به اینترنت و رفرش تصویر 50 هرتز اشاره کرد.

مشخصات تلویزیون سونی 50 اینچ

تکنولوژی صفحه: ال ای دی

نوع صفحه نمایش: تخت

کیفیت تصویر: فول اچ دی

قابلیت ارتقا کیفیت تصویر: دارد

امکانات: دارای رابط های HDMI/ USB/ Composite/ Component

قیمت: 8.790.000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟