خسارت لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

ثبت خسارت لوازم خانگی ناشی از نوسان های برق آسان تر شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: با بهره برداری از سامانه ثبت حوادث ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: با بهره برداری از سامانه ثبت حوادث در بستر وب سایت توانیر فرایند ثبت خسارت لوازم خانگی ناشی از نوسان های برق آسان تر شد و مشترکانی که از نوسان های برق دچار آسیب شده اند با ورود به این سامانه به راحتی ضرر وارده را دریافت کنند.

غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر در خصوص جزئیات ثبت خسارت لوازم خانگی افزود: مردم از امروز می توانند خسارات متحمل شده از ابتدای سال جاری را در سامانه http://bime.tavanir.org.ir/ticket/add ثبت کرده و دو ماه دیگر بعد از مشخص شدن شرکت بیمه گر و انجام ارزیابی های کارشناسی خسارت خود را دریافت نمایند .

به گزارش واحد مرکزی خبر، محسن صالحی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیش از این اعلام کرده بود که وزارت نیرو در قبال خسارت ناشی از نوسانات برق به لوازم خانگی باید پاسخگو باشد، و اعلام کرد که در قبوض برق هزینه مالیات بر ارزش ‌افزوده، بیمه، عوارض برق، آبونمان را از مردم اخذ می‌کنند اما هنگام سوختن وسایل برقی به علت نوسانات یا قطع و وصل برق کسی پاسخگو نیست. این اعتراض‌ها اما در حالی است که به گفته سخنگوی صنعت برق هنوز پیمانکار پرداخت خسارت به مردم مشخص نشده اما اعتراضات مردم ثبت و در صورت تایید تیم کارشناسی رقم ضرر و زیان آنها ظرف دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

خسارت ناشی ازنوسانات برق به لوازم خانگی بسیار بالا بوده و حتی ساده‌ترین و کوچکترین آنها می‌تواند میلیون‌ها تومان خسارت به دارندگان آنها بزند. به عنوان مثال کوچکترین سایز یخچال ساید به بالای ۶۰ میلیون تومان رسیده است. البته برخی از برندهای معروف تا ۲۰۰ میلیون تومان هم در بازار معامله می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟