دکتر امیرعباس کائینی
اخبار لوازم خانگی

قبول تصدی گری وزارت صنعت در شرایط فعلی؛ شوق خدمت است/ مدرس خیابانی مدیر جهادی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران با اشاره به جلسه فردای مجلس شورای اسلامی در ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران با اشاره به جلسه فردای مجلس شورای اسلامی در خصوص رای اعتماد به حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر صنعت پیشنهادی دولت گفت: بررسی عملکرد مدرس خیابانی در زمان سرپرستی وزارت صمت نشان می دهد که ایشان بهترین گزینه برای تصدی گری وزارت صنعت است.

دکتر امیرعباس کائینی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود: طی سال های گذشته شاهد این بودیم که هربار نوسانی در بازار ارز رخ می داد، تکاپو برای مقصر جلوه دادن یک گروه، بخش یا جناح آغاز می شد. این بار نیز شاهد آن بودیم که بخش عظیمی از حجمه ها به سمت تولیدکنندگان لوازم خانگی روانه شد.

وی افزود : در این شرایط شاهد ورود هوشمندانه مدرس خیابانی به موضوع بودیم که ایشان تاکید بر قیمت گذاری درست و منظقی در صنعت لوازم خانگی داشتند. تفکیک کردن دو موضوع گران شدن لوازم خانگی و گرانفروشی لوازم خانگی از جمله همین رفتار متخصصانه بود.

دکتر کائینی گفت : اقدام عملی ایشان در این تنگناهای تخصیص ارز که برای واحد تولیدی ارز اختصاص داده شد، از جمله عملکردهای مثبت ایشان بود.

این تولیدکننده لوازم خانگی ادامه داد : نکته دیگری که نشان از صلاحیت ایشان در امر تصدی گری وزارت صنعت دارد، موضوع قبول سرپرستی وزارت صنعت در آن شرایط خاص است. کمتر از یک سال از عمر دولت باقی مانده و قبول این مسئولیت چیزی جز خدمت و خلوص نیت نیست.

وی در پایان گفت : صرف نظر از تمام محاسبات معمول در قبول اینگونه مقام های مهم دولتی، حسین مدرس خیابانی نشان داده که بسیار خوش فکر، مسئولیت پذیر و از همه مهمتر حامی بخش تولید است. امیدواریم با گرفتن رای اعتماد مجلس و همچنین همیاری و کمک سایر بخش های تولید، تمامی مشکلات ارزی و غیر ارزی صنعت کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟