خرید کالای خانگی به بازنشستگان
اخبار لوازم خانگی

پرداخت تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان از دو هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باقری گفت: تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان برای خرید جهیزیه فرزندانشان با ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باقری گفت: تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان برای خرید جهیزیه فرزندانشان با اقساط بلندمدت از دو هفته آینده پرداخت می شود.

«محمد باقری نژاد» امروز (25 مرداد) در جمع رسانه‌های گروهی با تبریک 25 ذی‌الحجه؛ روز خانواده و تکریم بازنشستگان و با اشاره به پرداخت تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری، موسسه‌ای مستقل است که در چارچوب نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی فعالیت می‌کند و یکی از دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شود که عهده‌دار انجام فعالیت‌های بیمه اجتماعی در امور بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت مشمولین مقررات بازنشستگی کارکنان دولت است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی افزود: این صندوق در راستای بهبود کیفیت زندگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان، اقدامات و طرح های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی این صندوق در قبال بازنشستگان و وظیفه بگیران و پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان به عنوان رسالت‌ این صندوق، افزود: از مهم‌ترین اقدامات این صندوق امضای تفاهم‌نامه سه جانبه با بانک صادرات و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در قالب طرح یاری است.

باقری نژاد از راه اندازی درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به منظور یکپارچه سازی سامانه‌های ارائه خدمت و ارتباط با ذی نفعان خبر داد و گفت: ارائه خدمت به بازنشستگان مبتلا به کرونا، افزایش وام ضروری بازنشستگان از 7 به 10 میلیون تومان در تیرماه و افزایش ۵۰ درصدی حق اولاد و عائله مندی بازنشستگان از فروردین ماه جاری از دیگر اقدامات است.

به گزارش شبستان، باقری نژاد خاطرنشان کرد: تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان با اقساط بلندمدت نیز از دو هفته آینده ارائه خواهد شد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ قدردانی و احترام در جامعه خواستار قدردانی دستگاه‌های اجرایی از بازنشستگان شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟