بازنشستگان برای خرید لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

جزئیات پرداخت وام به بازنشستگان برای خرید لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات پرداخت وام ۵۰ میلیونی به بازنشستگان برای ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات پرداخت وام ۵۰ میلیونی به بازنشستگان برای خرید لوازم خانگی توضیحاتی داد.

اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات پرداخت وام به بازنشستگان برای خرید لوازم خانگی اظهار کرد: در حال انجام اقدامات اولیه برای اعطای وام برای بازنشستگان هستیم تا با دریافت آن لوازم خانگی را خریداری کنند.

افتخاری با بیان اینکه سقف وام خرید لوازم خانگی تا ۵۰ میلیون تومان است، گفت: بستگی به میزان خرید بازنشستگان دارد برخی از بازنشستگان ممکن است با این مبلغ یک کالا و برخی بیشتر خریداری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازپرداخت این وام ۵ ساله است، اضافه کرد: کار ‌های مقدماتی برای پرداخت این وام انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از شهریور ماه بتوانیم این اقدام را عملیاتی کنیم و وام خرید لوازم خانگی را به بازنشستگان پرداخت کنیم.

پیش از این محمد باقری نژاد در جمع رسانه‌های گروهی  با اشاره به پرداخت تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان برای خرید جهیزیه فرزندان اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری، موسسه‌ای مستقل است که در چارچوب نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی فعالیت می‌کند و یکی از دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شود که عهده‌دار انجام فعالیت‌های بیمه اجتماعی در امور بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت مشمولین مقررات بازنشستگی کارکنان دولت است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟