مایکروویو هوشمند پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

مایکروویو هوشمند پاناسونیک عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو هوشمند پاناسونیک با عنوان NN-CS89L جهت پخت کیک، تفت دادن گوشت، کباب ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو هوشمند پاناسونیک با عنوان NN-CS89L جهت پخت کیک، تفت دادن گوشت، کباب کردن استیک و بخار پز کردن ماهی و سبزیجات عرضه شده است که کاربران با استفاده از این محصول جدید پاناسونیک می توانند به راحتی تمامی مواد غذایی خود را آماده کنند.

با مایکروویو هوشمند پاناسونیک آشنا شوید

مایکروویو یاد شده پخت و پزهای گوناگونی را به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه می دهد و این قابلیت را دارد که مواد غذایی را ترد، نیم پز و به صورت کامل بپزد. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه هوشمند پاناسونیک پخت سوخاری مرغ به مدت 40 دقیقه است.

بیشتر بخوانید:

از اختراع و تاریخچه مایکروویو چه می دانید؟

این مایکروویو هوشمند مجهز به یک حسگر است که رطوبت غذا را تشخیص می دهد و به طور خودکار زمان پخت و پز را تعیین می کند. منوهای از پیش تنظیم شده به کاربران این اجازه را می دهد تا به سادگی منوی خودکار مورد نظر خود را انتخاب کرده وزن یا زمان را تنظیم کنند و مایکرویو خود به صورت خودکار باقی کارها را انجام می دهد.

مایکروویو هوشمند پاناسونیک

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست؟

از دیگر عملکردهای دیگر مایکروویو هوشمند پاناسونیک می توان به گرم کردن و یخ زدایی مواد غذایی با فناوری اینورتر پاناسونیک اشاره کرد. همچنین قابلیت گریل در این مایکروویو هوشمند دارای سه سطح قدرت از پیش تعیین شده و برای تست و قهوه ای کردن موادی مانند نان سیر، پیتزا و گوشت خرد شده بره کاربرد دارد.

مایکروویو پاناسونیک مدل  NN-CS89L می تواند همانند یک اجاق گاز سنتی عمل کند و با عملکرد Convection به کاربران و مصرف کنندگان خود این امکان را می دهد تا در دمای دقیق کنترل شده بین 30 تا 230 درجه سانتی گراد مواد غذایی را بپزند یا کباب کنند و به نتیجه سریع تری برسند.

بیشتر بخوانید:

آموزش اصطلاحات مایکروفر و مایکروویو

قابلیت بخار پز کردن در این دستگاه هوشمند طعم و مواد مغذی موجود در غذا، سبزیجات، ماهی یا کوفته های بخار پز را حفظ می کند. وجود یک مخزن آب در مایکروویو که به راحتی پر می شود دارای دو خروجی بخار برای پراکندگی در سطح اجاق گاز برای بخار در سطح بالا و پایین است.

مایکروویو هوشمند پاناسونیک

طرح مسطح این دستگاه صفحه مدرن آن را از بین می برد و همچنین دارای ظرفیت داخلی 31 لیتری است و با توجه به ظرفیت بزرگی که دارد می تواند تمامی ظروف آشپزی در اشکال و اندازه های مختلف را در خود جای دهد. از دیگر مشخصه های ظاهری این دستگاه پخت و پز پاناسونیک می توان به وجود 2 سینی ریلی در آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نکاتی برای جلوگیری از خشک شدن غذا در مایکروویو

همچنین گفتنی است که مایکروویو NN-CS89L از بدنه مدرن و مینیمالیستی و جنس استیل ضد زنگ براق، درب شیشه ای مشکی و صفحه نمایش لمسی برای ترکیب شدن با هر آشپزخانه ای بهره می برد.

مایکروویو هوشمند پاناسونیک

Tory Rooney مدیر بازاریابی لوازم خانگی پاناسونیک در استرالیا در رابطه با مایکروویو جدید کمپانی خود گفت: ” شرکت پاناسونیک 50 سال نوآوری خود را در فناوری مایکروویو به کار برده و هوشمندترین مایکروویو شرکت را تاکنون عرضه کرده است. این مدل مطمئناً تغییر دهنده فضای آشپزی و آشپزخانه کاربران خواهد بود و ترکیبی از سرعت و قدرت را به همراه تکنیک های سالم پخت و پز است.”

بیشتر بخوانید:

بهترین مایکروویو های ارزان قیمت بازار

مایکروویو جدید پاناسونیک مدل NN-CS89L با قیمت 1299 دلار در دسترس کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار می گیرد.

کمپانی پاناسونیک به عنوان برند برتر در تولید مایکروویو هوشمند در استرالیا شناخته شده و جایزه Canstar Blue 2020 را جهت رضایت مشتریان دریافت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟