جدیدترین لیست قیمت یخچال فریزر
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین لیست قیمت یخچال فریزر در بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این بخش جدیدترین لیست قیمت یخچال فریزر در بازار گردآوری شده است که می ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این بخش جدیدترین لیست قیمت یخچال فریزر در بازار گردآوری شده است که می تواند برای افرادی که به دنبال خرید جهیزیه و یا تهیه وسایل ضروری خانه خود هستند، مفید باشد اگرچه نوسان قیمت دلار طی روزهای اخیر بی تاثیر بر این بازار نبوده و انتظار می رود که در روزهای آینده شاهد تغییرات بیشتری باشیم.

جدیدترین لیست قیمت یخچال فریزر در تاریخ 18 آبان 99 گردآوری شده است و امکان بالا و پایین امدن قیمت ها با توجه به شرایط حال حاضر وجود دارد. جنجال های انتخابات آمریکا و پیروزی جو بایدن در این رقابت منجر شده تا روند نزولی نرخ دلار طی روزهای اخیر آغاز شود و پیش بینی می شود که بر بازار لوازم خانگی ایران نیز تاثیر بگذارد.

جدیدترین قیمت یخچال فریزر

 فعالان بازار لوازم خانگی از احتمال تغییر در شرایط سخن می‌گویند و معتقدند با توجه به کاهش قیمت در تمامی بازارها در اثر ریزش قیمت دلار، احتمال کاهش قیمت لوازم خانگی وجود دارد. در حال حاضر ارزان ترین یخچال فریزر موجود در بازار با قیمت حدود 5 میلیون تومان موجود است که برای خرید گران ترین آن باید حدود 90 میلیون تومان هزینه کرد. یخچال فریزرهای فریزر بالا معمولا قیمت مناسب تری دارند و مدل های فرنچ دور و ساید بای ساید با قیمت گران تری روانه بازار می شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟