نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی
اخبار لوازم خانگی

افتتاح نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پلتفرم و نمایش های مجازی جدید که اخیرا نسبت به گذشته بیشتر شاهد آن هستیم یک ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پلتفرم و نمایش های مجازی جدید که اخیرا نسبت به گذشته بیشتر شاهد آن هستیم یک ابزاری منحصر به فرد برای کمک به پیشبرد مشاغل در هنگام شیوع ویروس کرونا و دوران قرنطینه است. به طور مثال نمایشگاه ایفا 2020 بر خلاف سال های پیش به طور مجازی برگزار شد و تنها عده ای کم توانستند در محل آن حضور داشته باشند. در چند روزه گذشته نیز خبر افتتاحیه نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی منتشر شد و اینگونه پیداست دیجی تور ال جی یک نمایشگاه مجازی خواهد بود.

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

بر اساس ادعا های ال جی، کاربران می توانند به راحتی در این اتاق مجازی سیر کنند و جدیدترین فناوری صفحه نمایشگر ها را برای مشاغل از هر اندازه ، نوع و بودجه مشاهده کنند. دیجی تور در واقع یک اتاق سه بعدی و یک پلتفرم کامل بوده که به بازدید کنندگان این اجازه را می دهد تا از راه دور بتوانند به کمک آخرین فناوری با نمایش ال جی ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

داماریس توما رئیس بازاریابی تجاری ال جی در ایالات متحده آمریکا گفت: لغو رویدادهای حضوری در سال جاری ما را به چالش کشید تا راه های ابتکاری جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود پیدا کنیم. ما از این فرصت برای تجسم آینده و ایجاد بستر برای یک رویداد مجازی استفاده کردیم. همچنین قصد داریم با بالا بردن سطح کیفیت تصاویر و نزدیک کردن آن ها به واقعیت کاربران در تصاویر غرق شوند.

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی به گونه ای طراحی شده تا کاربران برای تماشای آن تشویق شوند و تجربه استفاده از محصولات ال جی را به صورت مجازی کسب کنند. پلتفرم دیجی ال جی به چهار اتاق مختلف تقسیم شده است که این اتاق ها شامل اتاق شرکت، آموزش، اتاق کنترل و اتاق نوآوری می شود و گفته شده در آینده احتمال بیشتر شدن این اتاق ها وجود دارد. مهمانان مجازی می توانند از هر اتاق دیدن نمایند و محصولات موجود در اتاق ها را بررسی کنند و ویژگی های آنها را ببینند.

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

علاوه بر این، پلتفرم نمایشگاه سه بعدی ال جی قابلیت چت کردن و صحبت کردن با بازدیکنندگان دیگر را به طور زنده فراهم کرده و همچنین می توانند در صفحه گفت و گو سوالات خود را از مسئولان ال جی بپرسند. ال جی نمایشگاه مجازی خود را 24 ساعته در دسترس قرار داده است تا کاربران و رهبران صنعت مرتبط از سراسر جهان و در هر لحظه بتوانند در این وبینار شرکت کنند.

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی امکانات زیادی را در اختیار کاربران  قرار می دهد همانند دسترسی در هر ساعت از روز، اتصال با تلفن همراه و تبلت یا کامپییوتر، فضای 360 درجه ای، تعامل گفت و گو از طریق وبینار، چت تصویری و صفحه گفت و گو.

نمایشگاه سه بعدی دیجی تور ال جی

بر اساس ادعا های رئیس بازاریابی تجاری ال جی در ایالات متحده آمریکا، اگر چه شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها باعث برگزاری این نمایشگاه مجازی شد اما احتمال دارد ال جی این شیوه را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود نیز در آینده حفظ کند. در واقع ما یک وسیله برای جذب همه مخاطبان از راه دور ایجاد کرده ایم هر چند که مشتریان ما حضور فیزیکی ندارند. برای ما ثابت شده است که می توانیم از حالا تا آینده با مشتریان خود از راه دور در ارتباط باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟