توزیع ۵۰۰ سری لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

توزیع ۵۰۰ سری لوازم خانگی در مناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده قرارگاه جنوب شرق نزاجا گفت: ۲۲هزار بسته فرهنگی لوازم التحریر و دوهزار و ۵۰۰ ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده قرارگاه جنوب شرق نزاجا گفت: ۲۲هزار بسته فرهنگی لوازم التحریر و دوهزار و ۵۰۰ سری لوازم خانگی به ارزش ۱۳میلیارد تومان در مناطق محروم استان توزیع شد.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق نزاجا گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و طرح مواسات و همدلی دهمین رزمایش کمک مومنانه قرارگاه منطقه‌ای و مرکز آماد و پشتیبانی جنوب شرق ارتش با همکاری کمیته امداد امروز در قالب بسته‌های فرهنگی و توزیع ۵۰۰ سری لوازم خانگی در مناطق محروم استان کرمان آغاز شد.

او افزود: از زمان شیوع کرونا و آسیب دیدن برخی از افراد، ارتش هم همراه با دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها وارد عرصه مقابله با این ویروس شده است و کمک‌های مومنانه خود را در قالب بسته‌های مختلف معیشتی، جهیزیه، تحصیلی بین مردم نیازمند استان توزیع می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او تصریح کرد: با توجه به آسیب دیدن مضاعف افراد کم برخوردار از این ویروس کرونا قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش و مرکز آماد و پشتیبانی در مراحل و مناسبت‌های مختلف رزمایش کمک‌های مومنانه را اجرا کرده است و امروز هم با همکاری کمیته امداد این اقلام و بسته‌ها بارگیری و در مناطق محروم بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: ارتش درکنار ماموریت‌های امنیتی خود در راستای همدلی و همراهی همیشه درکنار مردم است و ازهیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟