لوازم خانگی کره‌ای
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی کره‌ای خدمات پس از فروش و گارانتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: لوازم خانگی کره‌ای خدمات پس از ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: لوازم خانگی کره‌ای خدمات پس از فروش و گارانتی ندارد. درصد کمی از مردم این یخچال ‌های کره‌ای را با گارانتی‌های متفرقه می‌خرند.

به دلیل افزایش قیمت کالاها تقاضا در بازار لوازم خانگی کم شده است. برخی با وجود اختلاف قیمت‌ها بین لوازم خانگی داخلی و خارجی ترجیح‌شان خرید لوازم خانگی کره‌ای و خارجی است. با این حال آیا تولیدکنندگان داخلی پاسخگوی نیاز متقاضیان هستند؟

به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، هر چه به انتهای سال نزدیک می‌شویم تولید لوازم خانگی بیشتر می‌شود. با توجه به نوسان ارزی که وجود دارد مردم توقع دارند قیمت کالا ارزان شود در حالی که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

محمد حسین اسلامیان معتقد است: تولیدکنندگان سه مدل ساید باید ساید ایرانی تولید می‌کنند. این یخچال نیاز بازار را در مدل‌های مختلف تامین می‌کند. غیر از این ساید باید سایدهای ایرانی، برخی یخچال‌های دیگر هستند که از طریق شبکه قاچاق تامین می‌شوند که ترجیح برخی خریدن یخچال‌های کره‌ای است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در توصیه‌ای به مردم گفت: لوازم خانگی کره‌ای خدمات پس از فروش و گارانتی ندارد. برخی مردم برای خرید جهیزیه با آگاهی به اینکه این کالاها خدمات پس از فروش و گارانتی ندارند باز هم برندهای خارجی را از شبکه قاچاق می‌خرند.

به گزارش تجارت نیوز، اسلامیان اظهار کرد: چنانچه یخچال‌های ساید باید ساید کره‌ای در بازار پیدا شود، این یخچال‌ها بدون ضمانت است. متاسفانه درصد کمی از مردم این یخچال‌های کره‌ای را با گارانتی‌های متفرقه می‌خرند؛ این در حالی است که در بازار تمام برندهای کره‌ای از شبکه قاچاق تهیه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟