اخبار لوازم خانگی

جشنواره نوروزی جی‌پلاس

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره نوروزی جی‌پلاس به مناسبت شروع قرن جدید از 6 بهمن آغاز شد. در این جشنواره ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره نوروزی جی‌پلاس به مناسبت شروع قرن جدید از 6 بهمن آغاز شد. در این جشنواره می‌توانید محصولات منتخب را از جدول زیر انتخاب کنید و با مراجعه به مراکز فروش جی‌پلاس و یا فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس از تخفیف و هدایای نقدی بهره‌مند شوید.

جشنواره نوروزی جی‌پلاس

مزایای جشنواره نوروزی جی‌پلاس منوط به شرایط زیر است:

  • تخفیفات نقدی روی محصولات منتخب و به شرط نصب محصول: در این جشنواره تخفیفات محصول بر اساس جداول جشنواره در نظر گرفته شده است و پس از نصب محصولات به شماره شبای مشتریان واریز می‌گردد.
  • هدایای نقدی برای همه: در این جشنواره، علاوه بر تخفیفات محصول، شانس برنده شدن مبالغ نقدی از2,000,000 ریال تا 200,000,000 ریال برای همه وجود دارد که بعد از نصب محصول به قید قرعه به مشتریان تعلق خواهد گرفت و پس از ارسال شماره شبای حساب مشتریان مبلغ آن از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می گردد.
  • ‌‌مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره به‌همراه گارانتی گلدیران، از طریق نمایندگی‌های مجاز و نصب توسط شرکت گلدیران است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟