واردات لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف ۷ هزار و ۹۱۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۷ هزار و ۹۱۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۷ هزار و ۹۱۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در خیابان ارمنستان اردبیل کشف شد.

سردار هوشنگ حسینی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گزارش‌های مردمی، ۷ هزار و ۹۱۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در یک انبار واقع در خیابان ارمنستان اردبیل کشف شد.

وی افزود: عملیات کشف این مقدار لوازم خانگی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی صورت پذیرفت.

ارزش ریالی ۵ میلیاردی اقلام کشف‌شده

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در ارتباط با لوازم خانگی کشف‌شده، یک نفر دستگیر و تحویل دستگاه قضایی گردید و انبار این لوازم نیز پلمب شد.

حسینی با اشاره به ارزش ریالی این کشفیات بیان کرد: کارشناسان ارزش این محصولات کشف‌شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش فارس، وی گفت: اقدامات پلیس در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه بی‌امان و مقتدرانه با برهم ‌زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، همچنان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟