سامسونگ پنل LCD بیشتری از TCL می‌خرد
اخبار لوازم خانگی

سامسونگ پنل LCD بیشتری از TCL می‌خرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به لطف پیشرفت در فن آوری مربوط به مجموعه های تلویزیونی، تقاضا برای ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به لطف پیشرفت در فن آوری مربوط به مجموعه های تلویزیونی، تقاضا برای تلویزیون های هوشمند هر ساله در حال افزایش است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آن غول کره جنوبی سامسونگ است که بازار لوازم خانگی را رهبری می کند و همچنین گفته می شود سامسونگ پنل LCD بیشتری از TCL می‌خرد .

سامسونگ پنل LCD بیشتری از TCL می‌خرد

یک مقام مسئول کمپانی تی سی ال ادعا می کند که سامسونگ در 5 سال گذشته بیش از 20 درصد از بازار تلویزیون های هوشمند را در اختیار دارد و این موضوع به نوبه خود به شرکت تی سی ال کمک می کند زیرا این کمپانی بیش از 15 درصد از صفحه نمایش های بزرگ سامسونگ را فراهم می کند و سامسونگ را به دومین مشتری بزرگ خود تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون‌ها در سال جدید چه قابلیتی باید داشته باشند

تی سی ال در ماه آگوست سال گذشته 60 درصد از سهام شرکت سامسونگ را در شهر شوژو خرید که مالکیت آن به کارخانه CSOT می‌رسد و 100 درصد از سهام شرکت سامسونگ دیسپلی را به ارزش 1.8 میلیارد دلار خریداری کرد.

سامسونگ پنل LCD بیشتری از TCL می‌خرد

سامسونگ دیسپلی به عنوان بخشی از این معامله حدود 739 میلیون دلار در کمپانی تی سی ال سرمایه گذاری کرد تا با 12.3 درصد از سهم آن ها دومین سهامدار بزرگ شرکت چینی باشد.

با خرید واحدهای سامسونگ ، این شرکت قصد دارد به بزرگترین فروشنده پانل تلویزیون LCD تبدیل شود و همچنین سبد محصولات خود را گسترش دهد. در سال گذشته تی سی ال دومین سازنده بزرگ صفحه نمایش LCD برای تلویزیون های در سطح جهان بود و گروه فناوری BOE چین مقام اول را داشت.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ عنوان بهترین تلویزیون تاریخ را بدست آورد

غول کره جنوبی سامسونگ با فروش واحدهای تولیدی ال سی دی نمایشگرهای خود به تی سی ال، سرعت بخشیدن به خروج از بخش LCD را افزایش داد زیرا این شرکت تمرکز خود را به سمت LED و سایر انواع نمایشگرهای جدید سوق داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟