تلویزیون اولد سامسونگ با پنل ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون اولد سامسونگ با پنل ال جی عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا گزارش های زیادی مبنی بر این است که سامسونگ در مورد تهیه پنل های ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا گزارش های زیادی مبنی بر این است که سامسونگ در مورد تهیه پنل های تلویزیون OLED خود با ال جی توافق کرده است. یکی از واضح ترین نشانه های ساخت تلویزیون اولد سامسونگ با پنل ال جی، فاصله گرفتن سامسونگ از فناوری LCD برای پنل های تلویزیون خود است. چندین گزارش مستقل تحت نظارت در کره جنوبی نشان می دهد که سامسونگ از سه ماهه دوم سال 2021 یک میلیون صفحه تلویزیون OLED را از رقیب و رهبر بازار خود، شرکت LG خریداری خواهد کرد.

تلویزیون اولد سامسونگ با پنل ال جی

گفته می شود که مقامات هر دو شرکت اخیراً برای نهایی کردن معامله دیدار کردند همچنین بر اساس این گزارشات، تعداد پنل در معامله بین ال جی و سامسونگ می تواند تا سال 2022 به چهار میلیون پنل تلویزیون OLED برسد. سونی، هایسنس  و ویزیو از مشتریان معروف پنل های اولد ال جی هستند که حالا سامسونگ نیز به این لیست اضافه خواهد شد. تقاضای فزاینده برای پنل های تلویزیون OLED باعث افزایش ظرفیت تولید ال جی شده که انتظار می رود امسال تا 8 میلیون پنل از کارخانه های آن تولید شود تا بتوانید نیاز های خود و مشتریانش را تامین کند.

تلویزیون اولد سامسونگ با پنل ال جی

طی چند سال گذشته سامسونگ تولید یکی از پرطرفدار ترین تلویزیون های خود یعنی LCD راکاهش داده است و حالا مجبور شده است پایداری را در میان محبوبیت روزافزون مارک های ارزان قیمت با کیفیت بالا محصولات خود حفظ کند. علاوه بر این لازم است بدانید چند سال پیش زمانی که سامسونگ از بازار تولید نمایشگر OLED خارج شد همچنان به توسعه فناوری های جایگزین ادامه داد. فناوری و تولیدات جدید سامسونگ شامل پنل های تلویزیونی  Quantum Dot OLED( QD-OLED) و MicroLED هستند. هرچند گزارش شده بود که نمونه اولیه تلویزیون با استفاده از فناوری QD-OLED دارای روشنایی کم است.

تلویزیون اولد سامسونگ با پنل ال جی

با تمام این تفاسیر درباره تلویزیون اولد سامسونگ با پنل ال جی و گزارشات چندین منبع مستقل در مورد توافق جدید بین سامسونگ و ال جی، فعلاً هر دو شرکت هنوز این ماجرا را تأیید نکرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟