تجهیز دستگاه تهویه مطبوع به فناوری HI-NANO هایسنس برای از بین بردن کرونا
اخبار لوازم خانگی

تجهیز دستگاه تهویه مطبوع به فناوری HI-NANO هایسنس برای از بین بردن کرونا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فناوری HI-NANO هایسنس که به تازگی از سوی این شرکت تولید کننده لوازم خانگی و ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فناوری HI-NANO هایسنس که به تازگی از سوی این شرکت تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی معرفی شده موفق شد تا تاییدیه یک سازمان تحقیقات جهانی با عنوان Texcell را دریافت کند.

فناوری HI-NANO هایسنس به منظور جلوگیری از شیوع ویروس سارس-کوو۲ معرفی شده که قادر است 93.54% از ویروس های موجود در هوا نظیر کرونا و همچنین انواع باکتری ها را از بین ببرد.  این فناوری در آزمایشگاه Texcell واقع در پاریس انجام شده است و در نهایت موفق شده تا نظر کارشناسان را جلب کند.

 تجهیز دستگاه تهویه مطبوع به فناوری HI-NANO هایسنس برای از بین بردن کرونا

جالب است بدانید که این فناوری می تواند تا 99.37% ویروس آنفولانزا H1N1 موجود در هوا را در کمتر از دو ساعت از بین ببرد که البته از سوی گروه SGS’s نیز تایید شده است. تولید کننده چینی هایسنس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا لوازم خانگی های روانه بازار کند که بتواند سلامت مشتریان را تضمین کرده و هوای تمیز برای آن ها فراهم کند.

فناوری HI-NANO توسط شرکت تولید کننده لوازم خانگی هایسنس توسعه داده شده است و  مدل های دستگاه تهویه مطبوع  این شرکت نظیر  Fresh Master، Silentium Pro، Energy Pro، New Energy، Easy Smart و Wingsand به این فناوری تجهیز شده اند. این سیستم ها قادر به تولید یون های دوگانه هستند که باکتری و عوامل بیماری زا در اثر برخورد به این یون ها از بین می روند.

سیستم های مجهز به این فناوری هایسنس از عملکرد بهتری نسبت به دستگاه های معمولی برخوردارند و می توانند دو تا سه برابر بیشتر از دستگاه های معمولی یون آزاد کنند. از طرفی دیگر با کاهش خروج گازهای گلخانه ای آسیب کمتری به محیط زیست می زند.

دستگاه تهویه مطبوع Fresh Master هایسنس مجهز به این فناوری شده و قرار است که در کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، رومانی، پرتغال، لهستان، دانمارک، روسیه و دانمارک عرضه شود. از دیگر امکانات دستگاه تهویه مطبوع هایسنس می توان از فناوری کاهش صدا و حال خواب و پاکسازی ویروس و عوامل بیماری زا نام برد.

این غول لوازم خانگی چینی در سال 2020 موفق شد تا به رقم فروش 5.15 دستگاه برسد و جایگاه 7 این بازار را از آن خود کند. هایسنس در حال حاضر به عنوان یکی از تولید کننده های کلیدی دستگاه تهویه مطبوع در بازار جهانی شناخته می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟