رکورد تولید ورق گالوانیزه برای استفاده در قطعات لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

رکورد تولید ورق گالوانیزه برای استفاده در قطعات لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سعید رشیدی مدیرعامل فولاد تاراز اظهار داشت: این شرکت توانست با تولید بیش از ۱۷۳ ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سعید رشیدی مدیرعامل فولاد تاراز اظهار داشت: این شرکت توانست با تولید بیش از ۱۷۳ هزار و ۱۰۶ تن ورق گالوانیزه در سال ۱۳۹۹ و رشد ۱۵.۴ درصدی تولید نسبت به سال ۹۸ (۱۵۰ هزار و ۸۶ تن) رکورد ارزشمندی را به ثبت رساند.

او افزود: همچنین کسب رکورد ۹۹.۸۶ درصد محصول با کیفیت و فاقد عیب همزمان با بالاترین رکورد تولید ماهیانه به میزان ۱۸  هزار و ۵۴۹ تن با ترکیب ابعادی مختلف، از دیگر افتخارات این شرکت است.

رشیدی اضافه کرد: رکورد سالیانه حمل محصولات نیز بیش از ۱۷۳ هزار تن بود که نسبت به سال ۹۸ (۱۵۲ هزار تن) ۱۵ درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: شرکت فولاد تاراز تولید ورق گالوانیزه با پوشش‌های خاص را برعهده دارد که قابلیت مقاومت در برابر خوردگی، فرم پذیری بالا، رنگ پذیری مناسب، بازرسی آسان و عملیات جوشکاری را دارد.

رشیدی گفت: عمده مصارف این ورق نیز در قطعات لوازم خانگی مانند یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی، کولر، مایکرو ویو، ناودان‌ها و لوله ها، سازه‌های فضایی و انبارها، سقف‌های فلزی، نیروگاه ها، قطعات خودرو، اگزوز، مخازن ذخیره آب و کابینت آشپزخانه و … است./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟