تلویزیون LCD تی سی ال در اروپا
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون LCD تی سی ال در اروپا با کیفیت 4K به فروش می رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی تی سی ال برخی از مدل های تلویزیون های ال سی دی خود را در ژانویه 2021 ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی تی سی ال برخی از مدل های تلویزیون های ال سی دی خود را در ژانویه 2021 رونمایی کرد، هم اکنون تلویزیون LCD تی سی ال در اروپا عرضه می شوند. تلویزیون های LCD جدید این کمپانی دارای رزولوشن 4K، با سیستم عامل اندروید، نور پس زمینه miniLED و درگاه HDMI 2.1 هستند.تلویزیون LCD تی سی ال در اروپا

تی سی ال قصد دارد مدل های C725 ، C728 و C825 خود را به بازار عرضه کند که از لحاظ قیمت با تلویزیون های LCD میان رده مانند ال جی ، سامسونگ و سونی رقابت خواهد کرد. امسال تلویزیون های 7 و 8 سری TCL از فناوری های پیشرفته جدید و فناوری های تلویزون های قدیمی برخوردار است.

تلویزیون C825  تی سی ال در 55 و 65 اینچ با نور پس زمینه miniLED در پشت صفحه LCD در دسترس خواهد بود. این شرکت تعداد قسمت های کم نور صفحه نمایش را مشخص نکرده است زیرا miniLED به خودی خود کیفیت تصویر تارک و کم نور را بهبود نمی بخشد.

تلویزیون LCD تی سی ال در اروپا

تلویزیون C825  تی سی ال همانطور که گفته شد دارای پورت های HDMI 2.1 با پشتیبانی از 4K120 و VRR برای استفاده در کنسول های بازی نسل بعدی خواهد بود. با این حال توجه داشته باشید که حالت VRR به دلیل تأخیر کم، حالت کم نور شدن منطقه LED را غیرفعال می کند. هنگام  بازی کردن بدون اینکه حالت VRR فعال باشد کم نور شدن مناقط تاریک مورد تا حدی اعمال می شود.

تلویزیون LCD تی سی ال در اروپا

تلویزیون C728 تی سی ال که در بعضی مناطق به نام QLED850 شناخته می شود در محدوده کم نور تلویزیون LCD لامپ های LED به کار رفته است. C728  دارای پورت های HDMI 2.1 برای پشتیبانی 4K120 و VRR است.هر چند در تبلیغات C725 تنها از  HDMI 2.1 گفته می شود اما از درگاه ALLM (حالت تاخیر کم خودکار) نیز پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است که تلویزیون LCD تی سی ال در اروپا از امکانات Google برخورداند. در ژانویه این شرکت اعلام کرد که Google TV در قسمت بالایی تلویزیون های اندرویدی قرار می گیرد و در سال 2021 به تلویزیون های تی سی ال نیز اضافه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟