پروژکتور JMGO Smart Wall
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور JMGO Smart Wall با پروجکشن نزدیک رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده پروژکتور چینی JMGO روز پنجشنبه رویدادی را برگزار کرد که در آن ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده پروژکتور چینی JMGO روز پنجشنبه رویدادی را برگزار کرد که در آن رسماً از تولید پروژکتور JMGO Smart Wall خبر داد. پروژکتور خانگی JMGO Smart Wall O1 یک دستگاه پروجکشن از راه دور و مجهز به فناوری نوآورانه طرح ریزی توسعه یافته توسط JMGO است.

پروژکتورJMGO Smart Wall  یک محصول کاملاً جدید از کمپانی JMGO است که امکان دستیابی به اندازه تصویر بزرگ را از فاصله خیلی دور فراهم می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پروژکتور این است که فقط در فاصله 27 سانتی متری از صفحه نمایش  یا دیوار می تواند تصویری به اندازه پروژکتور های قدیمی ارائه دهد.

پروژکتور JMGO Smart Wall

این محصول با پیشرفت در شکل و عملکرد طراحی کاملاً جدیدی را به کار گرفته است. از نظر ظاهری پروژکتور JMGO Smart Wall  از قوس بدنه هواپیما الهام گرفته و رنگ مهتابی آن سبک طراحی مینیمالیستی را به ارمغان می آورد. این دستگاه از فناوری پرتاب فوق العاده کوتاه استفاده می کند و بزرگترین ویژگی آن این است که می توان آن را بسیار نزدیک به دیوار نصب  کرد این بدان معنی است که کاربران می توانند محصول را 27 سانتی متر از دیوار قرار دهند و از یک تلویزیون  80 اینچی بهره مند شوند.

وضوح این پروژکتور 1920 × 1080 پیکسل بوده و به همان اندازه دارای کمترین میزان تحریف تصویر و بالاترین دامنه پوشش رنگی در میان محصولات JMGO است. این شرکت می گوید مهندسان آنها 12 ماه طول کشید تا اطمینان کسب کنند از اینکه کیفیت تصویر تحت تأثیر کاهش فاصله پرژکتور قرار نمی گیرد.

پروژکتور JMGO Smart Wall

یک مزیت عمده در فاصله کوتاه دستگاه با صفحه نمایش این است که کاربران هنگام راه رفتن در خانه نگران مسدود کردن پروژکتور نیستند. همچنین کاربران برای دستیابی به یک فاصله مناسب لازم نیست مبلمان منزل را مرتب کنند و یا چیدمان آن را تغییر دهند.

پروژکتور JMGO Smart Wall

علاوه بر این، پروژکتور JMGO Smart Wall به یک سنسور تشخیص رنگ مجهز است که رنگ تصاویر را بر روی دیوارهای رنگی مختلف تنظیم می کند. از نظر سخت افزاری Smart Wall O1 به تراشه MediaTek MT9669 مجهز است که می تواند باعث کاهش نویز هوشمند شوند و از تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا و جبران حرکت پشتیبانی کند. به لطف فناوری تصحیح سرعت تصویر  این محصول می تواند به طور خودکار کج تصویر ناشی از مشکل قرارگیری دستگاه و تمرکز مجدد تصاویر را تنظیم کند.

پروژکتور خانگی JMGO Smart Wall O1  با قیمت اولیه 3899 یوان (598 دلار)به فروش خواهد رسید. این محصول از 29 آوریل در چین از طریق Jingdong JD.co پیش فروش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟